|
Bytte/låne/købe Blu-ray film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2016 kl. 20:42 |
Hej, er der en der har lidt Blu-ray film til salg i omregn af Aalborg.
Jeg kunne godt være intresseret, eller evt låne en 10 stks film og så kan personenen låne 10 af mig :). - kunne være fedt hvis der blev oprettet et "emne" inde på denne side, hvor folk kunne låne film af hinanden hvis folk var klar på sådan en ide ![]() Redigeret af stillersen - 05-August-2016 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder som en god ide. Har du ikke så mange blurays, da de er solgt.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Ja. syntes selv det lyder som en god ide. Vi færreste ser filmene flere gange, så kan man ligeså lave en bytte periode med andre, istedet for man går ud og investere i nye film
![]() |
|
![]() |
|
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Jeg kunne også være interesseret! (Aalborg)
|
|
![]() |
|
Supefrank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 123 |
Hej
Jeg har stadig disse: Er dog kun interesseret i salg da jeg ikke længere har noget afspiller. De befinder sig i Støvring men kommer tit forbi Aalborg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |