FallenAngel skrev:
Den kan nok også larme meget mere så hvis man er sart som jeg, kan det ikke anbefales, derfor der aldrig kommer en ps3 ind i mit hjem. Både 40GB og i særdeleshed 60GB larmer alt for meget  |
Jeg har hørt at nogle af 60 GB modellerne skulle være ret støjende (de findes vist med to forskellige blæsertyper, den ene mindre og mindre effektiv og dermed mere støjende), men jeg kan stort set ikke høre min egen 40 GB model give lyd fra sig overhovedet - hverken blæser eller drev (lige et par klik fra sidstnævnte når den loader en disc) - med mindre jeg slukker al TV/stereolyd og stiller mig hen lige klods op af den. Uanset om jeg befinder mig i kontrolpanelet, spiller eller ser film.
Jeg kan for øvrigt lige nævne at jeg generelt også er meget følsom over for støj, så når jeg siger at noget er lydløst, så mener jeg det sgu

.
Efter sigende skulle 40 GB modellerne være mere lydløse (og som sagt så er min egen aldeles lydløs når jeg sidder et par meter væk) end en del standalone Blu-ray afspillere.
Taler vi om min XBox 360 derimod, så lyder blæseren lidt som en hårtørrer og disc drevet (som kører hele tiden når der spilles) hen i retning af en lille jet turbine

.
Jeg kan ikke vente til PS3 spiludvalget ser rimeligt ud (det varer nok desværre et års tid endnu) så jeg kan gemme den forbandede 360'er langt væk. Masser af gode spil, men for fa'en hvor er jeg træt af den støj.
Redigeret af Miths - 26-Februar-2008 kl. 05:21