recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bytte TV S10 eller valg af anden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBytte TV S10 eller valg af anden?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Alle plasma brummer. Det er et faktum.
Så må du finde grundlaget for dine fakta et andet sted fremover, mit NEC brummer ikke, heller ikke på 1cm afstand.

Og inden du anklager mig for nedsat hørelse, har jeg måtte bede en kollega ved bordet overfor mig (3-3,5 m) dreje armen, da jeg blev tosset i hovedet af tikkelyden fra hans ur....LOL

Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

LCD brummer ikke, de summer, hvilket på nogle modeller slet ikke er hørbart.
Og da folk er sensitive over for forskellige typer støj, er det yderst forskelligt hvad der opfattes som hørbart.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 17:28
Det man skal huske på, at der kan være meget stor forskel på støj niveauet, på selv 2 ens skærme. Derfor oplever nogle, at deres tv støjer, mens andre ikke oplever samme problem. Og det kan ramme ALLE mærker. Derfor må man tag chancen og hvis man oplever problemet, ja så må det retur. Heldivis er det ikke så tit det sker, så de fleste er glade for deres skærm og mens det jo typisk dem, som har problemet vi høre fra.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu