|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
thomasNY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 26-September-2010 kl. 12:25 |
|
Så er mit Samsung PS50b855 endnu engang afsted, på vej mod samsung! Det er nu 4. gang pga problemer med BUZZ
![]() Det fede er at det er købt ved Dansk IT lager, som ikke findes mere. Derfor overtager Samsung garantien, hvilket er lækkert! Men hvad kan man forlange at få i bytte for sådan et? Jeg ga jo i sin tid næsten 16000 for det, det er over et år siden! Hvis de gir mig et 7705 ( mest sandsynligt ) ligger det jo i 11-12000. Men hvad siger reglerne? Brugt prisen er jo meget lav, hvad kan man forlange??? |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Når det er 4 gang, mon ikk du kan bede om at få pengene igen.
Evt. læs om dine rettigheder her på www.forbrug.dk
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
|
Jeg vil jo mene at der er rigitg ufedt, at IT lager ikke findes mere i din situation, for så kan du ikke bruge reklamationsretten og ophæve købet og får alle dine penge retur: http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Konkurser/konkurs
Så nu må du undersøge hvad Samsunmg yder af garenti og eller er du lidt overladt til hvad Samsung vil yde.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
|
Det bliver nok noget svært, da man butikken han skal bede om at få pengene retur fra, er lukket og slukket...... Klaus |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Det har du selvfølgelige ret i. |
||
![]() |
||
thomasNY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad Samsung vil gi. Det er selvfølgelig rigtigt fedt at de overhovedet vil gi noget! Men hvis de vil gi mig en 7705 kan jeg vel være godt tilfreds? Det koster jo godt noget mindre fra nypris...men mit er jo "gammelt"
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
Du har ikke krav på en stykke elektronik i samme prisklasse, men med minimum samme (eller bedre) ydelse.
Ang. elektronik, så glem alt om hvad du en gang gav for noget. Næste år koster en bedre model 2/3 af det man gav året før.
|
||
.....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |