|
Byttes: Bose QuietComfort 3 til Sonos udstyr |
Besvar |
Forfatter | |
a-rohde
Ny bruger Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Vedbæk Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juli-2012 kl. 17:48 |
Hej Recordere
Jeg har et sæt super lækre Bose QuietComfort 3 noise cancellation høretelefoner til salg. De er stort set som nye, købt i Februar 2012, men næsten ikke brugt, jeg har kun ladet dem op inden brug så batteriet er i top. Der følger også et ekstra batteri med. Efter min mening en af de bedste modeller på markedet. Tilbehør: Original æske med manualer Bose bæretaske formet til headsettet Alm. mini-jack stik som passer i headsettet Konverter til fly stik 2 batterier hvoraf det ene stadigvæk er i ubrudt emballage Universal batterioplader med 6 forskellige indsatsstykker afhængigt af stikkontakttype. Stand som ny Byttes gerne til Sonos udstyr: Connect - Connect:AMP - Play3 - Play5 Høretelefonerne befinder sig i Vedbæk Med venlig hilsen Anders Rohde
|
|
AGAAGA
Super bruger Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
Funktioner
Tak(0)
|
pris?
|
|
a-rohde
Ny bruger Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Vedbæk Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
2000?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |