|
Byttes/Købes: Højttalere til Pioneer 5090 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19916 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2017 kl. 22:55 |
Hej
Ude i den store verden står der garanteret et Pioneer LX5090H med sidemonterede højttalere, hvor ejeren hellere ville have den undermonterede. Jeg står i den modsatte situation, at jeg har "soundbaren", men vil gerne have sidehøjttalerne. Det drejer sig om et bytte mellem: Pioneer PDP-S63 = undermonterede højttaler og Pioneer PDP-S62 = sidemonsterede højttalere. Jeg kunne også være interesseret i at købe et sæt PDP-S62 til billige penge, hvis nogen har et par i overskud, fra et "crashet" 5090. Anyone? Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19916 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op - kunne stadig godt tænke mig at bytte....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |