|
Byttes: PS3 til CD afspiller/evt køb af CD afsp. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2015 kl. 17:59 |
Har du en cd afspiller og mangler du en PS3 til børneværelset, så kunne vi måske bytte!
PS3'eren står med 1 TB HDD, og en uoriginal controller i Xbox design, desuden er lidt andet udstyr jeg lige skal have fundet og listet. Ønskes: en stationær cd afspiller i middelklassen, ikke nødvendigvis noget prangende, men skal være et anderkendt mærke ( Sony, NAD, Yamaha osv ), skal virke og have optisk ud. Sort design. Evt køb af Cd afspiller, hvis du ikke mangler en PS3... EDIT: Står i Kolding
Redigeret af detlef - 19-September-2015 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
mtolstrup ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2013 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en sony 202 es som er velfungerende men dog uden fjbtj...
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for budet, men selvom det er en klassiker, så havde jeg nok tænkt mig noget lidt nyere...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |