|
Byttet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 22:46 |
Jeg ligger inde med et ATV3 og har mistet tålmodigheden mht. jailbreak.
Så hvis der er en der gerne vil have 1080p og en hurtigere chip, som ATV3 kan levere, og ligger inde med et ATV2 så vil jeg meget gerne bytte. Jeg bor i Vanløse, så et bytte omkring Storkøbenhavn vil være at fortrække. Redigeret af MC - 25-Oktober-2012 kl. 21:18 |
|
/MC
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en 2'er jeg godt vil bytte for en 3'er
Jeg bor i Taastrup så det er ikke så langt fra Vanløse
|
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Jeg har en jailbreaket 2'er jeg gerne vil bytte.. den har ikke været brugt meget, så den er som ny.
den befinder sig på nørrebro, men kan sagtens komme forbi for at bytte, hvis det skulle være aktuelt.
|
|
![]() |
|
MC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 2 |
Den er byttet, jeg siger tak!
|
|
/MC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |