|
C HT til Dali Ikon 6 Mk2-system, Max b: 48 cm!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cookimonster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2013 kl. 17:46 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Heps, jeg har netop fået opgraderet til i Dali Ikon 6 MKII Front HT, samt Yamaha RX-1030. I forvejen har jeg blandt andet Dali Blue C1000 center, men savner noget detajle og mere skarphed, nu hvor resten af fronten er blevet opdateret. I min forhandling med konen, er det bestilt et styk Clic-møbel, hvor bredden til kasser er max 48 cm. Dvs. det udelukker den oplagte center fra Ikon 6-serien. Er det så blot at finde den Bedste center HT fra Dali som eksempelvis Dali Zenzor: http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-zensor-vokal-centerhojttaler-31477/ Eller kan jeg kigge på nogle tekniske specifikationer, som kan hjælpe mig i alternative retninger? Jeg køber gerne brugt, men center er ikke det nemmeste at finde med de begrænsninger jeg har. (PS: Dette indlæg er også lavet på et andet forum med eksakt samme )
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som udgangspunkt skal de tre fronthøjttalere være ens.
Derfor vil jeg gå efter den lyd, der kommer tættest på Ikon 6. Hvilken model....det aner jeg ikke, men det er kriterierne :-) Mvh. Michael |
![]() |
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Nu ved jeg ikke hvor skidt det vil være for spredningen fra bånddiskanten, men en mulighed kunne ellers være en Ikon1 eller 2 og lægge den ned på siden, hvis du da kan få hifiklubben til at sælge dig en enkelt højttaler.
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
![]() |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Det er ikke smart, at lægge bånddiskanten ned, da spredningen er begrænset i denne position.
|
![]() |
Cookimonster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2008 Status: Offline Point: 32 |
Øv med man ikke kan lægge dem ned. Det var umiddelbart heller ikke det som Hfk foreslog. Det var til det foreslag jeg har nævnt
|
![]() |
Min nuværende center, også fra Dali, har følgende specs:
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |