recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - C More Play (Telmore)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

C More Play (Telmore)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: C More Play (Telmore)
    Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:21
Hej

Jeg har for nogle dage siden fået adgang til C More Play i forbindelse med oprettelse af et Telmore Play abonnement.

Problemet er at der er en del film som jeg enten ikke kan afspille (selvom de kan ses i program oversigten) eller også viser afspilleren bare et hvidt logo når man trykker play på titlen. Fx. kan jeg ikke afspille en titel som 'Mike Tyson: Undisputed Truth' og en titel som Flight viser bare et hvidt logo når jeg afspiller den.

Jeg har mailet lidt med C More Play, men de har ikke været til megen hjælp, senest fik jeg af vide at alt ville virke fra min PC (modsat tablet), men på PC er problemet akkurat det samme.

Oplever i andre samme problem ?

/joc
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 21:49
Så er det da ikke meget værd. Hvorfor er indholdet begrænset på tablet? Og hvordan fåes det over på fjernsynet i den bedste kvalitet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu