|
C More Play (Telmore) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:21 |
Hej
Jeg har for nogle dage siden fået adgang til C More Play i forbindelse med oprettelse af et Telmore Play abonnement. Problemet er at der er en del film som jeg enten ikke kan afspille (selvom de kan ses i program oversigten) eller også viser afspilleren bare et hvidt logo når man trykker play på titlen. Fx. kan jeg ikke afspille en titel som 'Mike Tyson: Undisputed Truth' og en titel som Flight viser bare et hvidt logo når jeg afspiller den. Jeg har mailet lidt med C More Play, men de har ikke været til megen hjælp, senest fik jeg af vide at alt ville virke fra min PC (modsat tablet), men på PC er problemet akkurat det samme. Oplever i andre samme problem ? /joc |
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er det da ikke meget værd. Hvorfor er indholdet begrænset på tablet? Og hvordan fåes det over på fjernsynet i den bedste kvalitet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |