|
C more Play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr.Green ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2012 kl. 17:24 |
Hej Med Jer
Jeg har lige meldt mig til C more via Stofa, og ville se "Alle for én", men den var ikke gratis ![]() Den koster 39.- Hvorfor? Er der noget jeg har misforstået? Er det hele ikke gratis, når man først giver de 99.- pr. md? Hilsen Mr.Green |
|
![]() |
|
Viby Sjælland ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
denne film udbydes ikke af C-more film, men af Nordisk Film derfor koster den penge, det er kun film i C-more delen der er "gratis"
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Tryk på Menu > Arkiv > C-MORE Play, så vises kun de film du nu har adgang til.
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Har også lige startet mine 2 gratis med c-more... Brugte 20 min. på at kigge film igennem, fandt ikk en eneste jeg gad se... Farvel igen
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |