recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - C more Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

C more Play

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr.Green Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.Green Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: C more Play
    Sendt: 01-December-2012 kl. 17:24
Hej Med Jer

Jeg har lige meldt mig til C more via Stofa, og ville se "Alle for én", men den var ikke gratis Cry
Den koster 39.- Hvorfor?

Er der noget jeg har misforstået? Er det hele ikke gratis, når man først giver de 99.- pr. md?

Hilsen

Mr.Green

Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viby Sjælland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 19:55
denne film udbydes ikke af C-more film, men af Nordisk Film derfor koster den penge, det er kun film i C-more delen der er "gratis"
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 12:34
Tryk på Menu > Arkiv > C-MORE Play, så vises kun de film du nu har adgang til.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 22:16
Har også lige startet mine 2 gratis med c-more... Brugte 20 min. på at kigge film igennem, fandt ikk en eneste jeg gad se... Farvel igen
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu