|
C More VOD |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 13:12 |
|
Nu er der jo så stor fokus på HBO m.fl. ang. streaming, men C More har jo allerede lidt kørende og nævner de vil udvide meget snart. Endvidere ved jeg de har samarbejde med HBO samt alle de selskaber som HBO har haft nævnt indtil videre.
Nu siger rygtet jo at HBO kun bliver serier og uden film - Kan vi formode at C More vil blive bedre alternativ når de går ud af beta ? (de kører beta nu med mindre indhold) De er også i alliance med nogle andre selskaber i sverige om at skabe filmnet.se som skal være en af de store modsvar på netflix i sverige.. Hvad synes i ? - Jeg har selv været bruger af Canal + (nu C More) i mange år og glæder mig da kun til at se om de vil kunne tilbyde det samme? |
||
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
||
![]() |
||
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ingen som har prøvet det ? :)
|
||
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
|
Hej ![]() Jeg har heller ikke prøvet det endnu, men overvejer det stærkt, men en pris på 180 kr pr. mdr er lige høj nok. Jeg har for mange år siden haft Filmnet og elsker film så C more play som deres VDO heder kunne være en mulighed, de har også rettighederne til Astrid Lindgreen fantastiske univers. Der er 2 mdr gratis prøve periode. I kan bestille det her.
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Hvor ser du at de giver 2 måneders prøve?? |
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Tror det er YouSee http://yousee.dk/Tv/TV-Pakker_og_kanaler/TILBUD_C_More_Film.aspx
|
||
![]() |
||
|
ja det er lidt trist man skal betale for alle kanalerne, men det må man jo tage med! Fordelen jeg kan se er blot at man får adgang til en del nyere film også på samme tid. Synes jeg har flere "premium" titler hos dem end hvad jeg ser hos netflix US pt... Selvf. har de så mange mange flere klassikere, men stadigvæk så har jeg flere "nye" film ved CMore
|
||
||
![]() |
||
|
Når man lige lurer lidt, så kan man se at de fleste selskaber har samarbejde med CMore om deres content. Altså må vi ved mange af selskaberne få adgang til nogenlunde det samme katalog, slaget skal nok stå op hvem der så har skaffet mest yderligere indhold :)
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |