recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - C More VOD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

C More VOD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: C More VOD
    Sendt: 20-September-2012 kl. 13:12
Nu er der jo så stor fokus på HBO m.fl. ang. streaming, men C More har jo allerede lidt kørende og nævner de vil udvide meget snart. Endvidere ved jeg de har samarbejde med HBO samt alle de selskaber som HBO har haft nævnt indtil videre.

Nu siger rygtet jo at HBO kun bliver serier og uden film - Kan vi formode at C More vil blive bedre alternativ når de går ud af beta ? (de kører beta nu med mindre indhold)

De er også i alliance med nogle andre selskaber i sverige om at skabe filmnet.se som skal være en af de store modsvar på netflix i sverige..

Hvad synes i ? - Jeg har selv været bruger af Canal + (nu C More) i mange år og glæder mig da kun til at se om de vil kunne tilbyde det samme?
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 11:33
Ingen som har prøvet det ? :)
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af SteffenM SteffenM skrev:

HejSmile

Jeg har heller ikke prøvet det endnu, men overvejer det stærkt, men en pris på 180 kr pr. mdr er lige høj nok. Jeg har for mange år siden haft Filmnet og elsker film så C more play som deres VDO heder kunne være en mulighed, de har også rettighederne til Astrid Lindgreen fantastiske univers. Der er 2 mdr gratis prøve periode.

I kan bestille det her.
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenM SteffenM skrev:

HejSmile

Jeg har heller ikke prøvet det endnu, men overvejer det stærkt, men en pris på 180 kr pr. mdr er lige høj nok. Jeg har for mange år siden haft Filmnet og elsker film så C more play som deres VDO heder kunne være en mulighed, de har også rettighederne til Astrid Lindgreen fantastiske univers. Der er 2 mdr gratis prøve periode.

I kan bestille det her.

Hvor ser du at de giver 2 måneders prøve??

Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Hvor ser du at de giver 2 måneders prøve??

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:56
ja det er lidt trist man skal betale for alle kanalerne, men det må man jo tage med! Fordelen jeg kan se er blot at man får adgang til en del nyere film også på samme tid. Synes jeg har flere "premium" titler hos dem end hvad jeg ser hos netflix US pt... Selvf. har de så mange mange flere klassikere, men stadigvæk så har jeg flere "nye" film ved CMore
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 14:14
Når man lige lurer lidt, så kan man se at de fleste selskaber har samarbejde med CMore om deres content. Altså må vi ved mange af selskaberne få adgang til nogenlunde det samme katalog, slaget skal nok stå op hvem der så har skaffet mest yderligere indhold :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu