|
C & T's ATMOS hjemmebio WIP- Nye billeder fra s. 5 |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillykke med din nye bio - ser godt ud, dog vil det være fint med et par fotos hvor der ikke er så meget "kaos" som du selv skriver :)
Du kan vel med fordel sætte dine dali baghøjttalere på væggen som står vinkelret ind på bagvæggen (eller har du afprøvet det?), tror det vil give lyden en løft. De spiller jo super godt som baghøjttalere. |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Ja Vogels laver sgu nogle fede og ordentlige beslag. Kunne dog godt have ønsket at det kunne låses endnu mere end det er tilfældet.
Tak for det Mr. Duck og nej, der er desværre ikke mulighed for at sætte dem andre steder end hvor de hænger nu, selvom jeg faktisk ikke har overvejet at gøre det på den måde. Fik kalibreret sættet her i weekenden og der bliver langsomt ryddet mere og mere op, så glæder mig til at tage flere billeder. I denne omgang bliver det kun til et enkelt mere på side 1. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Hvaså.. Er du snart klar til en demo af din hjemmebio.?
Jeg har lige opgraderet sub og baghøjttalere, så syns også du snart skal kigge ud på amagerfælledvej til en lille lydoplevelse.. |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Altså altså altså! Hvor er mine manerer!? Beklager at jeg ikke har svaret før, men har ikke været så meget herinde. Og så er der det faktum, at biffen stadig ikke er færdig. Min kæreste kæmper stadig med at tage sig sammen til at sy gardinet, så der bliver dækket af ud til gangen. Desuden skal jeg selv finde ud af, hvordan jeg får skjult ledningen til lærredet.
Og alt dette skal jo helst være i orden til den dag du kommer, synes jeg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Du siger bare til når tingene er på plads
![]() |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
nydeligt setup !
Jeg skal lige høre dig, sammenlignede du mentor centeren med Ikon'en siden valget faldt på mentoren? Og hvor "stor" forskel bemærkede du på de 2, hvis du sammenlignede (:
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Det ser sgu godt ud.
Har altid synes det der Vogel beslag var grimt:) Men må sgu sige det ser godt ud i dit setup ![]() Har du mulighed for at skyde et billed fra siden ?
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Hæj gutter. Beklager at jeg ikke har skrevet noget før; har været lidt væk fra recordere.dk.
rene49: Nej, før havde jeg IKON 6 med IKON Vokal 2 med. Det hele var fint nok, men det manglede noget bass, så da jeg flyttede skulle det hele skiftes ud. Jeg fandt disse IKON 8 via dba, hvor det desværre skulle vise sig at sælger var et fjols, der ikke gad at oplyse at de havde stået i ryger-lejlighed og havde en del skrammer, før jeg stod i hans lejlighed. Nå men jeg tog dem, da han sagde at han ikke kunne finde en matchende center højttaler. Han havde faktisk ikke prøvet denne Mentor center, som jeg fortalte var min idé til mit setup og det fik ham til at tøve med salget, da han åbenbart ikke havde prøvet den sammen med IKON 8, men stort set kun alle de billigere center højttalere som Hifi-klubben har. Jeg har været i mange Hifi-klubber nu og de mente alle at det var et fint valg. Der hvor jeg købte Mentor centeren, købte jeg den som udstillingsmodel, da den havde fået en lille skramme og der stod den sammen med IKON 7. Desuden lyder det enormt fedt, der er virkelig dybde og tyngde i stemmerne i film. cgmand: Jep jeg tager et par billeder her en af de kommende dage. En skam at jeg ikke skal se Danmark-Brasilien eller Froch vs Bute hjemme, ellers kunne jeg have taget billeder af det. Må snart se en film og lægge nogle billeder op. Strecker: Kæresten har stadig ikke sat mørklægningsgardinet op! Kan være at man skulle se og høre noget Adele eller U2 koncert fra Boston, når det hele er oppe og køre. Redigeret af Chaospling - 24-Maj-2012 kl. 12:55 |
|
![]() |
|
Den er jeg frisk på.
Jeg har noget mørklægnings stof i grå du kan købe billigt hvis det har interesse. Stykkerne er 1.5x 2 meter. |
|
![]() |
|
Tak men vi har allerede købt i sort. Så nu venter jeg spændt på, at den unge dame får fingeren ud.
|
|
![]() |
|
Så kom der lidt nye billeder op på side 1; det er tre nederste billeder, som er de nyeste.
Det er selvfølgelig lang tid siden, at både mørklægningsrullegardinet og mørklægningsgardinet ud til gangen kom op, men jeg har haft travlt med studier og nyfødt. Status er at jeg, i en anden tråd, søger hjælp til at afspille filerne fra denne side http://www.demo-world.eu/trailers/high-definition-trailers.php og til at overføre lyden fra min computer (musik hentet fra yousee PLAY) på bedst mulig vis. Gutten der holder demo-world siden har været enorm hjælpsom og brugt lang tid på mig, da jeg skulle prøve at brænde hans videoer ned på diske og afspille dem på min Panasonic DMP-BDT 310, men jeg fik det aldrig til at fungere desværre. Jeg har desuden været nede i Hifi-Klubben og købe Argon Damping feet, som jeg mener har strammet bassen lidt op, men jeg har svært ved at sige det. Jeg lover jer for, at stuen bliver kulsort når mørklægningen er trukket for, men projektoren lyser naturligvis stuen lidt op igen. Jeg vil prøve at tage et par billeder, når en film eller koncert er sat på; glæder mig helt vildt til at se Skyfall med en Vesper i hånden! |
|
![]() |
|
Det ser sgu godt ud
![]() Skulle vi snart smide en demo på hver især?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |