recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - C200 og EXT3 format af HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketC200 og EXT3 format af HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peterromer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juli-2010
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: C200 og EXT3 format af HD
    Sendt: 14-Juli-2010 kl. 14:03
Hej
Har læst her i forum at POPCORN HOUR C200 automatisk formatterer harddisken med EXT3 når der installeres NMP applikationer. Fint nok.
Jeg får først min C200 om 1 uge. Kan jeg formattere HD´en forud til EXT3 via Windows 7, og ligge en bunke film og musik på den, og dermed have den klar til C200 når den ankommer - eller vil C200 pr. definition SELV formattere disken når der installeres NMP apps, uanset hvad jeg har gjort forud på den interne harddisk ??  Wink

Redigeret af peterromer - 14-Juli-2010 kl. 14:09
Til top
peterromer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juli-2010
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 14:32
Nevermind - har læst at man kan bruge GParted som tool, men tror jeg venter og lader C200 selv afgøre hvor og hvor meget den vil anvende af disken til NMP apps. Og kopierer film/audio over bagefter...

cheers peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu