recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - C-200 og YAMJ. Hjælp til opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketC-200 og YAMJ. Hjælp til opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Emne: C-200 og YAMJ. Hjælp til opsætning
    Sendt: 24-Marts-2010 kl. 19:12
Hej Folkens.
 
Har fået en C-200 for en uges tid siden og fik nemt installeret en 2 TB HDD. Ved at bruge CuteFTP fik jeg smidt en masse film over på den, og det kører uden problemer. Rart at jeg nu slipper for at streame film fra min pc til ps3. Så indtil dette punkt en ganske go oplevelse. Tongue 
 
Men mit problem opstår når jeg vil prøve at gøre C-200 lidt mere lækker med YAMJ.
Jeg har prøvet at følge denne udemærket guide: Clap
Men da min computerviden ca. kan findes på bagsiden af en 5øre uden at falde ud over kanten, så 'dør' mit projekt når jeg har hentet alle de filer som 'rhsin' ellers fint linker til. Når jeg starter YAMJ op vælger jeg at:
den skal skanne filer på \\192.168.0.15\Video
krydse af i  - on the NMT's Hard Disk - og sætter denne til SATA_DISK
 
 
Herefter skal jeg godkende noget og den laver så en fil i min min YAMJ mappe, My_YAMJ. Når jeg klikker på denne nye fil står den og gnasker lidt, hvorefter den siger dette:
 
Søger en venlig sjæl der lige hurtigt kan se hvor eller hvilke steder den går galt for mig?
 
Tusind tak på forhånd
 
 
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu