|
C-200 skal ud! Hvad skal ind med Netflix? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cveng ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Aabybro DK Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 18:59 |
Hej
Jeg har en Popcorn Hour C-200, som er sløv, laggy og bare en pain in the ass! Nu vil fruen gerne have noget Netflix pga. overdrevne mængder af fritid inden så længe. Hvad skal vi have i stedet for den PCH? Den nye skal kunne spille mkv, iso, mp3 og Netflix... Prisen er ikke noget stort issue, men er den billig, gør det da ikke noget! Jeg har normalt ikke problemer med at vælge gadgets, men jeg synes godt nok, det her marked er blevet til noget af en jungle den seneste tid. På forhånd tak for svar! :-) Mvh Christoffer
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se om du kan finde nogle her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1350553826 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Der findes ikke noget som kan erstatte din C-200's alsidighed i medieformatafspilning og samtidig understøtte Netflix - udover en egentlig HTPC
Taler vi medieboxe, så kan de enten alt det din C-200 men ikke netflix eller også kan de netflix men ikke alle de medieformater din C-200 kan. Det handler om rettigheder og piratkopisikring - din C-200 kan alt det den kan fordi den ikke er låst nede af producenten, det muliggører at udviklere ville kunne gemme den live stream du modtager fra Netflix eller lignende betalingstjenester hvis disse var tilgængelige på boksen, derfor tillader Netflix o.lign. ikke adgang til deres tjenester på bokse som C-200 Netflix er tilgængelig på låste bokse/platforme som Apple tv, blu-ray afspillere, smart tv o.lign. - disse har så omvendt ikke samme fleksibilitet med hensyn til alle de andre medieformater du ønsker, eller afspilning over lokalnetværk osv. WDTV live er såvidt jeg kan gennemskue den der kommer tættest på, men den er på ingen måde mindre sløv end din C-200 Den eneste reelle mulighed er en fuldblods HTPC, hvis du ønsker fuld C-200 funktionalitet, plus netflix og lignende tjenester, plus en hastighed i interfacet som en dedikeret box ala c-200 ikke giver. Mit råd er blot at købe en Apple TV til dedikeret Netflix og beholde din C-200 til alt det andet. Klart det nemmeste og billigste - jeg bruger selv den løsning |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Spawn_ Jeg formoder at Spotify er offer for samme problematik på C200 ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
yep, samme problemstilling for spotify, og i princippet alle andre premium tjenester man kan forestille sig, det være sig youbio, HBO, hulu osv :(
Detsamme gør sig iøvrigt også gældende for eks. XBMC, som den åbne platform den er hvor udviklere kan skrive alle mulige scripts og apps til, så kan ingen premium tjenester give adgang til deres indhold på XBMC for de ville ikke kunne sikre indholdet mod kopiering. Redigeret af spawn - 12-November-2012 kl. 21:17 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
cveng ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Aabybro DK Status: Offline Point: 4 |
Tak for svar ind til videre. Jeg er lidt lun på WD TV Live måske "hub"... Den får fine anmeldelser og G3 skulle klare Netflix...
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej. Hvis der WD TV LIVE HUB du mener må du hellere læse det her. http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=27229 Mvh. Redigeret af nesager - 12-November-2012 kl. 22:56 |
|
![]() |
|
Hej
Tak til jer alle, ikke mindst nesager. Jeg har bestilt en WD TV Live G3, som kommer med posten i morgen. Den bliver flettet sammen med min NAS-server, og så bliver det dét. Det bliver fedt at få PCH ud. Jeg overvejede godt nok en af de nyere modeller, men de har ikke - og får heller aldrig - NetFlix. Mvh Christoffer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |