recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ca. 4000 bevilget - Hvilken Android tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ca. 4000 bevilget - Hvilken Android tablet

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 16:24
Kan kun anbefale TF201pga. dock/tastatur. Lækkert med ekstra batteri som forlænger tiden betragteligt samt muligheden for at tilslutte "stor" usb-harddisk. Har ikke fortrudt det lidt dyrere køb!
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 19:02
Du skal købe dig en Samsung Galaxy Tab 2. Den er super lækker og kører lige så flydende som en iPad. Jeg har stået og leget med en til et arrangement hvor samsung havde dem med - det er helt sikkert den jeg ville vælge hvis jeg selv stod og skulle have en Android Tablet. :)
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 21:34
Jeg kan også varmt anbefale Asus Eee Pad Transformer. Har haft både en TF101 og har nu en Prime TF201.

Det er en lækker maskine med taststur, hvis man får behov for det, og med mulighed for at sætte 96 Gb lagerplads i den (32 Gb MicroSD i skærmen og 64 Gb SD i docking station/keyboard).

Og så - som sagt - kan man koble ekstern HDD på USB-porten.

Redigeret af HeartWare - 10-Juni-2012 kl. 01:16
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 21:28
Har bestemt heller ikke fortrudt min Transformer Prime. Er netop hjemvendt fra Tyrkiet, hvor det blev til filmvisning ombord på flyveren ( har et 32 gb microsd kort i ) og en enkelt bog ved poolen :-)
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 02:22
Huh, nåede at sælge min ASUS TF101 inden jeg smadrede den i bare arrigskab. Den blev ikke rootet, hvilket måske kunne gøre en forskel. Men selv med ICS 4.03 hakkede den i browseren, så jeg var ved at blive sindssyg. Selv med en 30 mb forbindelse. Jeg kan heller ikke li æble-dynastiet, men det er desværre det  eneste der kører perfekt.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Bitnissen Bitnissen skrev:

Ang. begrænsningen må du ikke glemme Androids elendige opdaterings begrænsning! Ligeså snart producenten har lavet et nyt produkt, kan du godt glemme alt om opdateringer til dit produkt. 



Undersøg lige om din påstand holder vand.... ( det gør den ikke).


.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Huh, nåede at sælge min ASUS TF101 inden jeg smadrede den i bare arrigskab. Den blev ikke rootet, hvilket måske kunne gøre en forskel. Men selv med ICS 4.03 hakkede den i browseren, så jeg var ved at blive sindssyg. Selv med en 30 mb forbindelse. Jeg kan heller ikke li æble-dynastiet, men det er desværre det  eneste der kører perfekt.

Hvilken browser?

På min HTC sensation har jeg normalt 20+ faner åben i chrome, og selv der køre en side som f.eks DR.dk fint
.....
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Huh, nåede at sælge min ASUS TF101 inden jeg smadrede den i bare arrigskab. Den blev ikke rootet, hvilket måske kunne gøre en forskel. Men selv med ICS 4.03 hakkede den i browseren, så jeg var ved at blive sindssyg. Selv med en 30 mb forbindelse. Jeg kan heller ikke li æble-dynastiet, men det er desværre det  eneste der kører perfekt.

Hvilken browser?

På min HTC sensation har jeg normalt 20+ faner åben i chrome, og selv der køre en side som f.eks DR.dk fint


Både standard og Dolphin kørte elendigt i tf101.  På min Samsung SG II kører browseren  fint.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 17:32
kan også anbefale en Prime TF201.
har endnu ikke opdaget nogen fejl på den
alt kører fint på den

og sjovt der kommer løbende opdateringer på min

den tidligere  tf101 kan slet og ret ikke sammenlignes med en Transformer Prime
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 19:56
Stod i FONA idag og fik øje på tf700t. Quad core og 1.6 GHz Tegra3 processor.. Browseren hakker og låser næsten lige så meget som på tidligere modeller. HVORFOR??
Fordi Android ikke er designet til tablets. På IOS har brugerfladen absolut 1. prioritet, dvs. ingen delay på brugerfladen. Dette er ikke tilfældet med Android og det hjælper åbenbart nada at smide kraftigere hardware i.
Jeg bruger som udgangspunkt eb.dk når jeg lyntester  en tablet. Den er tung at åbne. Jeg bruger som regel en tablet sammen med min SGS II som hotspot. Det gør det heller ikke nemmere, da hastigheden sjældent er over 5 mb.


Redigeret af ----OR---- - 07-Juli-2012 kl. 19:59
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 22:08
Hvis OP havde haft mere tid, ville jeg anbefale at vente på, at Microsoft's Surface kommer på markedet.
 
M.v.h.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 22:45
Vi har selv Ipad hjemme og jo mere jeg bruger den jo mere får jeg lyst til noget Android. MKV, Handbrake og Itunes, fy faen hvor er det noget man får lange nosser af. Det burde bare hedde træk og slip. 

EDIT: Havde jeg selv frit valg ville jeg nok også kigge på de nye Asus Transformer's, tror dog også at Microsoft Surface bliver god. 


Redigeret af Jakabov - 07-Juli-2012 kl. 22:48
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu