|
Ca. 4000 bevilget - Hvilken Android tablet |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej Henrik B hyper MS
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tadaaaa.wav Klaus |
|||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hov hov, skal vi nu ikke lige holde skæg og snot for sig? Det var på ingen måde for at grinagtiggøre dit forslag - jeg beklager hvis det kan opfattes sådan! Det var udelukkende for at påpege, hvor morsomt/tragisk det er, at android - som OS - har behov for så kraftig hardware, for blot at fungere nogenlunde glidende. Konkurrende OS'er kører ganske glidende på selv mindre singlecore CPU'er.
Det er rigtig fint, for de android-ejere, som dermed - endelig - får sig en "glidende" oplevelse. Tænk sig, hvor man generationer f.eks. iOS har kørt rigtig godt. Og WP gør det også "out-of-the-box".
Er der nogle tablets på markedet i dag, som ikke kan vise HD? Hvorfor skal du nedskalere? Det gør tablet'en da gint for dig.
Selvom batterilevetiden havde været langt bedre, hvis man kunne nøjes med en langt mindre CPU/GPU. M.v.h.
|
|||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Apple fan-boy? Naaah, så har du ikke læst mange af mine indlæg. Tværtimod forsager jeg alt fra det firma. Mener at produkterne er for begrænsende og mærket er alt for "hypet". Men det forhindrer mig ikke i at forstå, hvad det er, som brugerne finder fascinerende ved mærket, og måden OS'et kører og interagerer på! Og det gør det altså nu engang langt bedre end nogen android-implementering jeg har set. Nåååh ja, og det samme gælder Windows Phone. M.v.h.
|
|||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nope! Jeg påpeger blot, hvad jeg anser som værende androids store mangel/akilleshæl. Det er korrekt at jeg mener at WP gør det bedre, men det gør iOS i høj grad også. M.v.h.
|
|||||
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Øhh, trådstarter spurgte til en tablet. Ikke en smartphone.
Tilbage på sporet. |
|||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nu er OS'et 100% det samme, uanset om det ligger på en smartphone, eller på en tablet, såååeee... M.v.h.
|
|||||
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hej
Jeg har købt den nye Samsung Galaxy S3 3. Den opfylder alle de behov jeg måtte have af en tablet/Smartphone. Den køre simpelthen fantastisk. Her i Familen er der flere som har Iphone4-s, ipad`s osv. Deres klare holdning er at de vil ikke røre ved Apple igen, grundet deres "måde og bestemme på", besværligheden med Itunes osv istedet for bare at kunne gøre det ved den player man har lagt ind på pc, og SELV ønsker og bruge osv...og mener abosolut heller ikke at der er grund til det nu da der efter min mening er en ny konge på banen. Jeg har længe været ude efter noget som kan fjernstyre og håndtere mine forskellige løsninger her i hjemme, det være fjernbetjening af anlægget, streaming af musik/film osv, uden at skulle tænde en Notebook eller lignende. Altså uden at skulle have en device mere frem end den smartphone man har i lommen. Nu sidder jeg uden problemer med den her og Streame alt musik, Redbook cd eller 24 /96 eller 24/192 til smartphone eller til anlæg, og det hele køre flydende, langt mere end den notepad jeg har købt til 3000 spir. Det er bare fakta, hvis man dertil ligger brugervenligheden, IMO er der intet der når dette til sokkeholderne
Redigeret af Therock - 09-Juli-2012 kl. 08:09 |
|||||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nu har Henrik selv svaret og beklaget, men jeg synes nu heller ikke det er pænt at klippe citatet ud af kontekst. Han skrev jo: Helt ærligt, det er sgu da grinagtigt, at en lille tablet, som hovedsaligt skal afvikle apps, har behov for den slags CPU- og GPU-kræfter. Dvs. det var tablet'en han kommenterede på og ikke at det var dit forslag.... At jeg så er enig med ham, er en helt anden sag... |
|||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||||
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Der er kolossal forskel på, hvordan det opfører sig på hhv. smartphone og tablet. Det er vel tydeligt. På smartphones bruges almindeligvis mobilvers. i browseren. Tablets anvender desktopvers. Menmindre man absolut ønsker den lille vers. selvfølgelig. Redigeret af ----OR---- - 09-Juli-2012 kl. 23:06 |
|||||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
det siger mig en ting. du har aldrig været i nærheden af en asus Prime TF201 nu har jeg haft min i et halvt år og har stadig intet at klage over tro mig hvis den var langsom, havde jeg klaget |
|||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er netop også et af de basale problemer med Android: På den ene side bliver det betragtet som et hele, dvs. Android er "bare" Android. På den anden side er der, i praksis, så stor forskel på de enkelte tablets/mobiler, at det ikke er muligt. Det betyder at det bliver rigtig svært at sammenligne "Andriod" med "Apple" (Apple burde egentlig skiftes ud med iOS), med mindre man kigger på en specifik tablet/mobil, med Android. Det medfører ovenstående ordveksling, hvor den ene refererer til platformen som et hele, hvor svaret drejer sig om een bestemt tablet. Hvordan kan man sammenligne, når "Android" tablets faktisk dækker over tablets i prislejet fra omkring 800,- til ovennævnte Asus Prime TF201 til 7.200,- ???? Hos Apple er der reelt kun to modeller, iPad 2 og iPad 3, med forskellige mængder hukommelse og med/uden 3G. |
|||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |