recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ca. 4000 bevilget - Hvilken Android tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ca. 4000 bevilget - Hvilken Android tablet

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 08:53
Nu var det altså heller ikke en iPad trådstarter ville have, men NETOP en sammenligning af forskellige android tablets til omkring 4000 kr. Altså hvilken Android baseret tablet er bedst ifølge recordere.dk's brugere. Jeg synes det er synd tråden bliver "ødelagt" af den indvindelige aldrig afsluttende Apple vs. alle-de-andre diskussion. Jeg startede med at læse tråden for at blive klogere på Android tablets (jeg har selv iPad og er sådan set glad for den) men jeg blev skuffet da det hele endte i... Ja Apple vs. Android. 

Back on track please. Wink
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:


Det er netop også et af de basale problemer med Android:
På den ene side bliver det betragtet som et hele, dvs. Android er "bare" Android.
På den anden side er der, i praksis, så stor forskel på de enkelte tablets/mobiler, at det ikke er muligt.

Det betyder at det bliver rigtig svært at sammenligne "Andriod" med "Apple" (Apple burde egentlig skiftes ud med iOS), med mindre man kigger på en specifik tablet/mobil, med Android.

Det medfører ovenstående ordveksling, hvor den ene refererer til platformen som et hele, hvor svaret drejer sig om een bestemt tablet.
 
Netop!
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Nu var det altså heller ikke en iPad trådstarter ville have, men NETOP en sammenligning af forskellige android tablets til omkring 4000 kr. Altså hvilken Android baseret tablet er bedst ifølge recordere.dk's brugere. Jeg synes det er synd tråden bliver "ødelagt" af den indvindelige aldrig afsluttende Apple vs. alle-de-andre diskussion. Jeg startede med at læse tråden for at blive klogere på Android tablets (jeg har selv iPad og er sådan set glad for den) men jeg blev skuffet da det hele endte i... Ja Apple vs. Android. 

Back on track please. Wink
 
Og mit oprindelig råd var så: Hav tålmodighed, og vent på Microsofts Surface kommer i butikkerne.  Wink
 
M.v.h.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 10:50
Er der nogen der kender et sted/butik hvor man kan lege lidt med de asus produkter ?

Nils

 

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 11:45
Fona
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 11:58
Eller Expert. Dem fra ASUS er lækre. Men jeg venter til Windows 8 tabs'ne kommer for alvor
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu