|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() Sendt: 08-September-2009 kl. 21:53 |
Hallo min sagem 60 boks er lige stået af, og jeg skal nu på udkig efter noget nyt ,men hvad skal jeg ?? mit tv er dette her samsung le40a686 og jeg kan se det har en indgang i siden til et ca modul. min nuværende programpakke/opsætning er Yousee mellempakken igennem min grundejerforening derudover har jeg sagem 60 boksen med tilhørende kort med fuldpakken. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Hej Midway
Din Samsung LE40A686 har indbygget en DVB-T tuner som kun kan bruges hvis man har egen antenne. Da dit tv ikke har en DVB-C tuner, kan det ikke modtage digitale kanaler fra YouSee, og det nytter ikke noget at isætte et CA-modul med YouSee kort. Du skal altså have en boks, og da du gerne vil se HD-kanaler, skal det ikke være en ny Sagem, men en Samsung HD-boks, enten Samsung 3106 uden harddisk eller 3126 med harddisk og optage- og pausefunktioner. Det er muligt at få alternative HD-bokse, men de kan ikke sådanne ting som Cinema, StartForfra og den nye tjeneste TV Arkiv. Afvent til næste uge hvor der ventes at komme nye brochurer og klart overblik over de nye tilbud fra YouSee, herunder tilbud på HD-pakken der ventes at blive på 0 kr. året ud og derefter 79 kr./månd. Der kommer også flere HD-kanaler som kan vælges i Favorit-pakken. Samsung 3106 vil blive tilbudt til 999 kr. Samsung 3126 bliver lejet ud til 89 kr./måned inkl. programkort. Hvad den kommer til at koste som ejerboks er ikke oplyst, men måske uændret. Redigeret af Vilhelm - 09-September-2009 kl. 16:34 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Hej Vilhelm tak for svaret, jeg venter og ser hvad der sker. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der sker INGEN ændringer hos You See angående signaler, andet end som det er bekendt, at det Digitale spejl bliver gratis. Overgang til Digital betyder INTET for dem der modtager via KabelTV, Sattelit eller IPTV, som også det er blevet oplyst dels hos udbyderne selv, og på de infospots der vises på TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
YouSee forsætter at sende digitale og analoge signaler til din husstand. De analoge signaler ventes at fortsætte ca. 10 år endnu. Du kan altså se analogt tv på nogle tv og digitalt tv på de tv der har DVB-C tuner eller DVB-C-modtagerboks. HD-kanaler kræver derudover MPEG4 HD-boks eller MPEG4 HD-tuner - og et HD ready tv! |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |