|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det kan af en eller anden underlig grund ikke lade sig gøre at købe bare et kort online uden ekstra abonnement. Men det kan det, hvis du går ned til en forhandler. Så får du også kortet i hånden med det samme. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
undskyld... men kan ikke bruge ca modul til viasat da den bruger parabol vel
![]() |
||
![]() |
||
navetrold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Okay, jamen det er jo så fint nok. Tak igen. |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Har du købt det i føtex
![]() |
||
![]() |
||
navetrold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
nej, men så det godt på tilbud. Billigt
![]() mulighed for yousee istedet for kommunal fællesanlæg. |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Cool, det skal de nok blive glade for. Overvejer faktisk om jeg skulle nappe
et til soveværelset også. Så lige at det er 26" modellen de har så det ville jo passe perfekt. ![]() |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
hmmm.. Hvad var spørgsmålet? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Opdatering følger!
Du har jeg fået Cam og programkortet. Men der sker intet under digital opsætningen. Skal jeg slå noget til/fra før jeg laver kanal søgningen? . . . . Nevermind, Yousee support gav mig oplysningerne. Redigeret af navetrold - 13-Juni-2009 kl. 13:02 |
||
![]() |
||
![]() |
|
På mit D3000 er der noget der hedder CA-modulopsætning |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |