|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 23-Maj-2010 kl. 22:09 |
Hej, jeg har en dette CA Modul.. http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p2278_Viaccess-I-II-CAM--V484---by-Smit----auch-HDTV-MPEG4-.html og det har virket fint i min Pana 37X10Y...Nu har jeg en 42G20E og har hært at det kort jeg har har "problemer" med dette TV. Jeg kan se i hvert fald at TV2Film HD ikke starter lige med det samme, og for et sukund, så kommer der på infor fra CA modulet på skærmen, f'r TV2FilmHD starter normalt.
Er der andre som oplever problemer med det?
Skulle man måske købe dette her istedet ?
Mvh
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77289&PN=1&title=ca-modul-til-panasonic-g20 |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Tak for svaret og linket
... jeg mister ikke kanaler eller had HD problemer, men JA nogle gange forsvinder kanalerne eller siger "krypteret". Ved at skifte og prøve igen så virker det..
Mystisk.
Mvh
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
![]() |
..at købe Strong CA modul hjælp ikke noget.
Stadig samme problem dog kanaler er hurtigere at starte.
Mvh
|
|
IT-supporter
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |