recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cablecutter tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cablecutter tråden

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 10:58
Der er ikke nogen grund til en App, det kan ses direkte i en Browser.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvis det har interesse, så publicerer vi også en månedlig liste over nyt indhold på Netflix, HBO og Viaplay på Flatpanels. Hovedårsagen hertil var netop, at vi var så trætte af, at det er så svært at finde det nye indhold i tjenesternes brugerflader.


Hvorfor gør I ikke mere reklame for den liste? Jeg har været bruger på jeres side i mange år, men jeg har aldrig set den liste nævnt en eneste gang før nu :)
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 02:26
<slettet>

Redigeret af katbird - 25-Oktober-2019 kl. 02:46
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 05:39
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hvorfor gør I ikke mere reklame for den liste? Jeg har været bruger på jeres side i mange år, men jeg har aldrig set den liste nævnt en eneste gang før nu :)

Vi poster ikke opdateringerne på forsiden, men nævner den månedligt i nyhedsbrev, RSS, Facebook og twitter. Jeg tror vi skal overveje, om den skal bringes mere i spil på selve forsiden.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 06:23
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hvorfor gør I ikke mere reklame for den liste? Jeg har været bruger på jeres side i mange år, men jeg har aldrig set den liste nævnt en eneste gang før nu :)

Vi poster ikke opdateringerne på forsiden, men nævner den månedligt i nyhedsbrev, RSS, Facebook og twitter. Jeg tror vi skal overveje, om den skal bringes mere i spil på selve forsiden.

Nyhedbrev og RSS er lidt for 90'er til mig. Twitter er for intetsigende, med mindre man vil slikke de kendte i røven. FB bruger jeg dog er følger også jer. Har dog heller aldrig stødt på listen der. Synes dog mest det handler om Netflix og ikke rigtig de andre tjenester?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 08:31
De månedlige opdateringer for Netflix, HBO Nordic og Viaplay bringes alle på Facebook-siden. Til tider også for Amazon Video - når de rent faktisk har noget nyt.

Vi kan dog ikke styre, hvad vores følgere på Facebook ser. Det er 100% styret af Facebooks algoritmer. Det er en af det 21. århundredes store elendigheder, at nogle få selskabers algoritmer afgører, hvad folk ser og ikke ser (selv når de har angivet, at de vil se det), samtidig med, at de står foran diverse kongresser og lyver så vandet driver. Men det var et sidespor :)

PS: Twitter er efter min mening et fantastisk redskab, men det kræver, at man opsætter tweets til at komme i kronologisk rækkefølge og at man bruger f.eks. TweetDeck eller Tweetbot som klient. Så styres det ikke af algoritmer og man ser kun tweets fra dem, man selv har valgt at følge.


Redigeret af Rasmus Larsen - 25-Oktober-2019 kl. 08:39
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 09:56
Genopliver lige en ældre tråd her, stadig meget aktuelt emne..

Jeg har netop opsagt stofa pakken. Og vil nøjes med DR / tv2 play / Netflix.

Men jeg kan ikke hitte rede i hvordan jeg ser dr nemmest (udover cast, vi er et Android hjem), ser ikke ud til der er kommet en off. app endnu.. forslag? Kan Kodi bruges, har prøvet at installere den DRTV addon der ligger derinde, men den failer?

Kan Google live Channels bruges bil noget? Har ingen anelse om hvordan man sætter det op.


/René
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Genopliver lige en ældre tråd her, stadig meget aktuelt emne..

Jeg har netop opsagt stofa pakken. Og vil nøjes med DR / tv2 play / Netflix.

Men jeg kan ikke hitte rede i hvordan jeg ser dr nemmest (udover cast, vi er et Android hjem), ser ikke ud til der er kommet en off. app endnu.. forslag? Kan Kodi bruges, har prøvet at installere den DRTV addon der ligger derinde, men den failer?

Kan Google live Channels bruges bil noget? Har ingen anelse om hvordan man sætter det op.


/René
ATV

Den virker glimrende selvom i har Android telefoner og Windows computere.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Genopliver lige en ældre tråd her, stadig meget aktuelt emne..

Jeg har netop opsagt stofa pakken. Og vil nøjes med DR / tv2 play / Netflix.

Men jeg kan ikke hitte rede i hvordan jeg ser dr nemmest (udover cast, vi er et Android hjem), ser ikke ud til der er kommet en off. app endnu.. forslag? Kan Kodi bruges, har prøvet at installere den DRTV addon der ligger derinde, men den failer?

Kan Google live Channels bruges bil noget? Har ingen anelse om hvordan man sætter det op.


/René
ATV

Den virker glimrende selvom i har Android telefoner og Windows computere.

Tak, men den løsning jeg helst undgå.
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 11:15
Google live channels kan du godt se dr kanalerne i, men drtv dvs arkivet kan du ikke uden at caste. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Genopliver lige en ældre tråd her, stadig meget aktuelt emne..

Jeg har netop opsagt stofa pakken. Og vil nøjes med DR / tv2 play / Netflix.

Men jeg kan ikke hitte rede i hvordan jeg ser dr nemmest (udover cast, vi er et Android hjem), ser ikke ud til der er kommet en off. app endnu.. forslag? Kan Kodi bruges, har prøvet at installere den DRTV addon der ligger derinde, men den failer?

Kan Google live Channels bruges bil noget? Har ingen anelse om hvordan man sætter det op.


/René
ATV

Den virker glimrende selvom i har Android telefoner og Windows computere.

Tak, men den løsning jeg helst undgå.
ok men den virker. Du kan jo altid købe en, når du har bøvlet med en masse andre løsninger først.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Google live channels kan du godt se dr kanalerne i, men drtv dvs arkivet kan du ikke uden at caste. 

Super.. men kan du pege mig hen mod hvordan jeg får det til at virke? Har forsøgt mig frem, uden held
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu