recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Californien slår til mod fladskærme !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCalifornien slår til mod fladskærme !

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 11:55
Har haft 2 bmw før

en m5 e28 og nu en 535i. forskel er næsten 200 hk fra den jeg har nu til e39 m5.
Men har ingen skader og mine 3 klip har jeg endnuBig smile.

Men ja skal sikkert på Nürburgring, har været der en gang før. Men ikke i min egen bil.
en fed oplevelse i en nissan skyline.

Men gran turismo 5 må snart komme på gaden, så kan man vel øve sig lidtCool

Redigeret af xcardman - 24-November-2009 kl. 11:55
Til top
Rambo_qdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2009
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 13:36
1. vi sælger vores strøm til sverige da vi ikke bruger nok strøm om natten, det "lovede" fog at man ville ændre så f.eks folk med varmepumper kunne opbygge høje temperaturer på kedlerne om natten til en lavere kw pris, samt måske timer på opvaske og vaskemaskinen så man også kunne klare det om natten, men det blev desværre kun ved snakken, for det helt store problem er at vi til gengæld køber strøm fra sverige om dagen og af en eller anden grund skal vi give meget mere for deres strøm end de giver for vores, så det er jo hul i hovedet ikke at give de mistede penge til lavere nattakster i stedet.
derudover snakkede han om at strømmålerne skulle løbe baglæns til fuld takst sådan så de borgere der køber solceller eller vindmøller vil få det samme for den strøm de sælger som den de køber, idag sælger man til prisen uden alle afgifter hvilket jo kun er mindre bid af prisen, men det løb han desværre også fra, havde ellers glædet mig til begge dele da jeg syntes det er det eneste rigtige.

Bortset fra det så har jeg selv plasma fra LG og med deres strømspare funktioner bruger jeg langt under det oplyste så tror ikke der er nogen forskel på plasma og lcd her
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu