1. vi sælger vores strøm til sverige da vi ikke bruger nok strøm om natten, det "lovede" fog at man ville ændre så f.eks folk med varmepumper kunne opbygge høje temperaturer på kedlerne om natten til en lavere kw pris, samt måske timer på opvaske og vaskemaskinen så man også kunne klare det om natten, men det blev desværre kun ved snakken, for det helt store problem er at vi til gengæld køber strøm fra sverige om dagen og af en eller anden grund skal vi give meget mere for deres strøm end de giver for vores, så det er jo hul i hovedet ikke at give de mistede penge til lavere nattakster i stedet.
derudover snakkede han om at strømmålerne skulle løbe baglæns til fuld takst sådan så de borgere der køber solceller eller vindmøller vil få det samme for den strøm de sælger som den de køber, idag sælger man til prisen uden alle afgifter hvilket jo kun er mindre bid af prisen, men det løb han desværre også fra, havde ellers glædet mig til begge dele da jeg syntes det er det eneste rigtige.
Bortset fra det så har jeg selv plasma fra LG og med deres strømspare funktioner bruger jeg langt under det oplyste så tror ikke der er nogen forskel på plasma og lcd her