recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Call of Duty: Black Ops
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCall of Duty: Black Ops

 Besvar Besvar Side  <1 34567 16>
Forfatter
Besked
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 18:28
Hvorfor skulle jeg dog også købe mit hos Amazon?!?Angry Bliver sku helt jaloux når jeg læser at I har fået spillet, specielt fordi jeg ikke rigtigt har nogle lektier i dag... Nå, vi ses online om en lille uge, så må jeg tage revance!
Til top
skovsborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-December-2007
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 18:43
WTF
 
Ville lige loade mit gemte spil og nu kommer der konstant en fejl, så den ikke kan loade Angry
 
Error
Readfield: destructible out of range (5712309) Dead
 
Så pas hellere på hvis I vil gemme midt i spillet Wacko
 
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 19:13
Ingen der lige kan sige, om der er co-op i ? Smile
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 20:30
Kan lige fortælle 3D TV ejere, at der er 100% understøttelse for 3D gaming i Black Ops.

Jeg startede det på mit Panasonic VT20, og NIIICE 3D grafik kom ind i min stue...
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 21:13
øh ..... hvad er det lige der sker i nogle mp-spil? Grafikken er f*cked up, alt metal skinner som spejle, våben ligner noget lavet af guld, vægge er gennemsigtige, alt er general mørkt og sort
Til top
ptheglev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 668
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 22:38
Synes generelt ikke det virker specielt imponerende ved første øjekast.
Grafikken er federe i MW2 efter min mening.
Hvorfor er Aspyre ikke med mere?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Ingen der lige kan sige, om der er co-op i ? Smile
Der er ingen Co-op Ouch.
Eller, der er Zombie-mode, som vi kender det fra COD: World at War, men det er også det eneste.

Jeg havde læst mig til at singleplayer delen ikke ville være Coop, men at der ville være specielle co-op missioner og havde derfor forventet noget ala Special Ops som i MW2, men der blev jeg slemt skuffet.

Tilgengæld skulle det være muligt at spille splitscreen online.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Kan lige fortælle 3D TV ejere, at der er 100% understøttelse for 3D gaming i Black Ops.

Jeg startede det på mit Panasonic VT20, og NIIICE 3D grafik kom ind i min stue...
Er det på PS3 eller Xbox? Jeg har det til Xbox og der er settings inde i menuen til at slå 3D effekt til, men jeg troede ikke at dette var muligt på Xbox. Måske jeg bare ikke har fulgt ordentligt med?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 23:25
PS3. Jeg mener ikke at Xbox p.t. har firmware til 3D, men mener den er mere end lige på trapperne.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 23:29
Online-vennerne har afsagt deres dom: de sælger deres spil og fortsætter med MW. Citat: det er WAW om igen.

Online er det en blandet fornøjelse, den mindste smule lag og du er f*cked, endnu mere og værre end tidligere. Har du ikke 4 grønne streger så hop ud igen, du er ikke andet end kanonføde.

Ideen med at man skal vote om banen holder nok ikke rigtig, det bliver de samme baner der bliver spillet igen og igen. Thumbs up for Combat Training, rart at kunne øve sig lidt.

Har ikke prøvet wager-match endnu men godt at se at man kan være med for bare 10 mønter, så det skal prøves. Jeg har nået level 10 og det har taget mindre end 2 timer og for første gang nogen siden har jeg prøvet at spring et level over, gik direkte fra level 8 til 10, så meget scorede jeg i en dominationmatch. Men nu begynder det nok at blive sværere.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 07:00
Har dog kun spillet MP og det i en 3-4 timer. Ud fra det er det klart det bedste FPS online.

Banerne er intelligent designet, våbnene virker balanceret, lyden er god, de forskellige game-modes er interessante, introduktionen af credits, man bruger til at opgradere våben og killstreaks og satse penge på forskellige contracts, som man skal udføre, virker rigtig fedt. Så bestemmer man selv hvad man vil bruge dem på - og det er alt fra våben, attachmnents til camo og gamercard.

Jeg er så begejstret for MP, at der nok går lang tid før jeg spiller SP.

Jeg har slet ikke oplevet problemerne som store. Der var en enkel gang hvor det laggede, og et par gange hvor alle mænd i vores party ikke fulgte med - et velkendt problem i MW. 

Grafikken er kun lidt skuffende på våbnene, de er ikke så detaljerede, ellers har jeg ingen klager, har ikke noteret fejl, ting der forsvinder el.lign.


BORING!
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 08:59
Grafikken er - mildt sagt - forfærdelig. Jeg havde ikke forventet det store, og det er heller ikke normalt noget, der generer mig, men synes det er meget bemærkelsesværdigt, hvor meget dårligere det ser ud end de andre store FPS'er, jeg har spillet det sidste år - Battlefield, Medal of Honor og MW2.

Når det så er sagt, så synes jeg indtil videre, at de har fået fjernet en hel del af de ting, som gjorde MW2 alt for frustrerende for mit vedkommende - men dog langt fra alle. De lynhurtige knivstik over alt for lange distancer eksisterer stadigvæk, underlige kaninhoppende ninja'er dominerer stadig de fleste runder og - mest problematisme - er det stadig pisse besværligt at holde et party kørende over mere end et par runder, før det hele falder fra hinanden.

Værst var det, da spillet fuldstændig frøs min PS3 tre gange indenfor ca. en time.

Generelt må jeg nok erkende, at Battlefield passer min spillestil meget bedre. Det er langsommere, mere strategisk og tilgodeser i højere grad forskellige måder at spille det på. Det betyder dog ikke, at jeg ikke havde nogle fede oplevelser de 4-5 timer, jeg spillede online igår. Det er stadig en fantastisk følelse, når det hele bare klikker, og det er stadig enormt vanedannende. Jeg er desværre ikke så god, som jeg havde håbet på, men forhåbentlig kommer det :)

I øvrigt må jeg sige; det er simpelthen imponerende, så hurtige reaktioner og bevægelser nogle personer har. Simpelthen vanvittigt.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu