recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Call of Duty: Elite Service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCall of Duty: Elite Service

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Call of Duty: Elite Service
    Sendt: 31-Maj-2011 kl. 16:16

Consumers are used to paying $60 each for videogames that run on consoles like the PlayStation 3 and Xbox 360. Now the publisher behind the industry's biggest videogame franchise—"Call of Duty"—is about to find out whether it can get them to pay a monthly bill, too.

Activision Blizzard Inc. plans to launch an online service called Call of Duty Elite this fall that will work with the next major edition of the game, "Call of Duty: Modern Warfare 3," and future installments of the hyper-realistic combat-simulation game. In a move industry executives describe as a first, Activision plans to charge a monthly subscription fee for the service, which will provide extra content that isn't offered on game discs sold in stores, including downloadable map packs that give players new "Call of Duty" levels to play.

http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304563104576355310423496054.html?mod=WSJ_hp_LEFTTopStories

Der har været tale om det siden sidste år og nu er der så dukket lidt flere detaljer op til overfladen.
Hvad siger folk til at betale $5-6 om måneden også få map packs og en onlineservice der samler stats og klaner?

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 18:32

Så længe vi andre kan spille gratis. Selvom dette realistisk set er første skridt mod at alle skal betale for at spille online.

Activision inviterer til at blive hacket. Og fortjener det. They are evil.

BORING!
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2011 kl. 11:32
Så længe man kan spille det gratis, ja så er jeg også ligeglad. Spiller ikke andet pt (nyeste spil var netop BO), men har trods det, ikke haft råd til at investere i de nye map packs der er kommet. Så jeg tvivler derfor på, at jeg vil komme til at betale en månedlig ydelse for det.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2011 kl. 15:06
Jeg kan i hvert fald skrive under på Mathias' mangel på penge til investering...jeg har ikke set ham spille andet end BO siden det udkomLOL Han må være ret go'!

BORING!
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2011 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Så længe vi andre kan spille gratis. Selvom dette realistisk set er første skridt mod at alle skal betale for at spille online.

Activision inviterer til at blive hacket. Og fortjener det. They are evil.

Hvis folk syntes det er pengene værd så betaler de vel, og syntes de ikke så betaler de ikke.
Men ligefrem at skulle blive hacket kan jeg virkelig ikke se. for mig yderst mærkelig tanke. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu