|
Callme - datakort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vet1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2018 kl. 15:58 |
hej.
Jeg har brug for et nyt data simkort til min tablet. Er der nogen der ved hvordan man gør med et nyt simkort købt i Matas d.d? Jeg ønsker jo ikke at skabe problemer for telefonen, og det virker lidt som om aktiveringen i “selvbetjening” kun omhandler det normale simkort i min telefon. Dataordningen er et ekstra kort til mit mobilabonnement. Vh Jens |
|
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B Impod Intero. Stamper |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Hvis jeg læser dit spørgsmål rigtigt søger du oplysning til et mobil data sim kort købt i Matas? Da jeg for ca 5 år siden fik et mobil data sim kort fra callMe sad det allerede i en mobil router. Men jeg vil ikke tro at det skal aktiveres. Jeg tror at du bare skal indtaste CallMe's APN i din tablet. Ved at google tror jeg at deres APN er websp Skrives mede små bogstaver. Ellers har CallMe's kundeservice åbent man-fredag fra 9-14. Ring, skriv ikke, da det altid taget lang tid for dem at svare. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 28-Juli-2018 kl. 19:04 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
sælger Matas simkort?????
Ups. Google siger at det gør de. Smart at man på den måde kan få simkort med det samme. Post Danmark bruger uger på breve efterhånden. Du skal aktivere kortet. Se indlæg ovenover. Redigeret af Mufti - 28-Juli-2018 kl. 20:36 |
|
![]() |
|
vet1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Tak for svar.
Kortet skulle blot aktiveres og så virkede det hele. Vh Jens.
|
|
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B Impod Intero. Stamper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |