|
cam modul til yousee |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2016 kl. 08:28 |
Yousee cam modul mpeg4 virker og testet med yousee bland selv & selekt
brugt meget lidt 200,-
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor?
|
|
![]() |
|
7160 Tørring
men kan sendes som brev
Redigeret af jetdirect - 17-Maj-2016 kl. 11:10 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Er det CAM+ ?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
cam + ?
hvad er det. modulet virker på yousee mpeg2+4 samt alle derers hd kanaler det andet hvor ses det Tilføjelse jeg har lige snakket med yousee og udfra dem så har det ikke noget på sig om det er det ene eller det andet op mod deres kanaler
Redigeret af jetdirect - 17-Maj-2016 kl. 14:22 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
Allerbedst, tag et par billeder af modul og post her. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
der står viacess france telecom
pcmcia dvb rød label på modulet |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Problemet med modulet kan være hvis det er CI+, så vil det som bekendt være vanskeligt eller umuligt at bruge i en Recorder eller et TV der kan optage, da det kan/vil spærre for at kunne optage. Oftest vil det udelukke optagelse. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Eftersom det ikke står på modulet så er det nok tvivlsomt ci+, jeg har brugt modulet i en samsung h8900n som vi har stadig samt testet i modellen før h8900 og der kører modulet upåklageligt.
ligeledes i panasonic optageren jeg har haft på prøve fra hifi klubben kørte det i Redigeret af jetdirect - 17-Maj-2016 kl. 14:59 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
Ser ud som et jeg har liggende som er 5-7 år gammelt (så vidt jeg husker
![]() ![]() Der sidder også label på modsatte side med versions info? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
ja r1.2
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Æh, når jeg læser mig frem til det, så er det ligegyldigt om det er CI+ eller uden +, for Yousee benytter ikke CI+. Det er dog muligt det er ændrede i nyere tid. Jeg har selv erfaret fornyligt at mine CAM moduler virker som "vinden blæser" i en Samsung F8500n recorder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |