|
CAM til Viasat |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Firstkane
Ny bruger Oprettet: 20-Juli-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Kristian, Har du prøvet at kode viasat satbox id ind i dit cam? måske det kunne hjælpe på at man ikke skal flytte kort over i satbox når der skal opdateres? ret mig gerne hvis jeg tager fejl, er ny på området!
Jeg står selv med viasat og kunne godt tænke mig at sætte modul og kort i TV så man kan udnytte alle TV´ets funktioner fuldt ud, men er endnu ikke selv nået til at eksperimentere, da jeg syntes det er dyrt, i tilfælde af det ikke skulle virke. Hilsen Kasper
|
||
zumosol
Bruger Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
er godt klar ovet at tråden er lidt gammel.. men jeg bruger den lige alligevel. Hvis man kører med digital devices twin tuner og kun har et CI, et cam og et canal digital kort, kan man så afkode to (canal digital) kanaler samtidigt? ..eller kræver det dobbbelt af det hele? specielt cam? Eller hvad? synes ikke jeg bliver synderligt klogere af at surfe rundt på nettet for at finde et svar. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
zumosol
Bruger Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg regnede med at det var det samme, mht at bruge twin-tunere på samme kort.. men jeg søger videre i google..
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Canal Digital bruger et let tilgængeligt Conax, Viasat bruger NDS Videoguard, som ikke er til salg nogen steder, dertil skal man selv fifle med et Cam. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det allerførste indlæg i denne tråd fortæller netop noget andet med hensyn til CAM til Viasat...
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fifle med et Cam.[/ Ja, lige de rette ord I længden bliver man træt af disse løsninger, de er dyre og man bruger oceaner af tid på det. Men for nogle er det jo deres nationalsport Det ender med en Viasat boks....A GARANTER |
||
E.L.
|
||
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:13 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du har fulgt med i tråden ville du også have erfaret at trådstarter er blevet klogere.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den var ikke til trådstarter...til din orientering Nej til nye guldgravere...om du forstår |
||
E.L.
|
||
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:12 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh, nå hvad ved du om det??
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |