|
CA-modul på Sony fjernsyn |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2015 kl. 19:14 |
|
Hej
I mit soveværelse har jeg et Sony 40EX653 fjernsyn som jeg har bestilt et ekstra kort fra yousee til, og købt et kompatibelt strong CA-modul til at have kortet siddende i. Jeg abonnerer på HD pakken og nogle enkelte andre kanaler hos Yousee. Men kortet virker ikke, HD og ekstra kanalerne som jeg kan se på mit fjernsyn i stuen, giver Intet Signal når jeg prøver i soveværelset. Jeg har prøvet at bytte om på kortene fra stuen og soveværelser og begge kort virker på fjernsynet i stuen, men ikke på Sonyen. Kortet sidder rigtigt i bag på fjernsynet. Jeg har også prøvet at fabriksnulstille fjernsynet for at se om det gjorde nogen forskel. Er man ikke ovre i at fjernsynets CA-modul læser er defekt? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kunne tyde på det. Er der ligeledes prøvet med begge CA moduler.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Jep, jeg har også byttet om på kortene i de enkelte CA-moduler. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Så er der i hver fald noget galt et sted, og hvis alt andet er udelukket, så må der være en defekt i CA tilslutningen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
![]() Kender ikke TV, men kan der være noget opsætning i menu for CI-slot? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Ja det er også det eneste jeg kan komme på.
|
||
![]() |
||
|
Jep, det vender rigtigt. Jeg kan ikke finde noget om at man skal aktivere CI slottet manuelt nogen steder.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |