recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ca-modul til yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCa-modul til yousee

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 18:57
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=FLOPPYIRD&g oto=productinfo&conceptbutik=&titletekst=Digital%20E verywhere%20FloppyDTV%20+%20Irdetto%20Cam%20/%20FLOPPYIRD-%2 0midtdata.dk&mainfunc=link

Jeg er for såvidt ligeglad. Har ringet til dem og har fået bekræftet at der er tale om floppyDVBc og irdeto. Det ligner en KÆMPE fejl, men jeg mener at være i god tro.

Hvis du bruger TDC skal du godt nok have et viaccess men selvom du smider dit irdeto væk har du stadigvæk sparet mindst 250 kroner på selve tuneren....

Eftersom irdetocams koster ca det samme som viaaccess hvilket er 320-550kr i dk kan du bare sælge dit irdeto eller hvadnu....Ligegodt hvad har du mindst sparet 250kr ift mm-vision, som er de eneste der sælger floppy til en overkommelig pris ellers...

Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2008 kl. 19:03
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 19:01

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=FLOPPYIRD&g oto=productinfo&conceptbutik=&titletekst=Digital%20E verywhere%20FloppyDTV%20+%20Irdetto%20Cam%20/%20FLOPPYIRD-%2 0midtdata.dk&mainfunc=link

Jeg er for såvidt ligeglad. Har ringet til dem og har fået bekræftet at der er tale om floppyDVBc og irdeto. Det ligner en KÆMPE fejl, men jeg mener at være i god tro.

Hvis du bruger TDC skal du godt nok have et viaccess men selvom du smider dit irdeto væk har du stadigvæk sparet mindst 250 kroner på selve tuneren....

Eftersom irdetocams koster ca det samme som viaaccess hvilket er 320-550kr i dk kan disse vel så sælges eller hvadnu....

du er sikkert i god tro, men det kan da også være tilbudet er rigtigt, FloppyDTV har ligget på den samme pris længe, så det må da være tid til en prissænkning..

de har så ikke kortet hjemme.. eller det var det måske da du bestilte?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Eftersom irdetocams koster ca det samme som viaaccess hvilket er 320-550kr i dk kan disse vel så sælges eller hvadnu....

du er sikkert i god tro, men det kan da også være tilbudet er rigtigt, FloppyDTV har ligget på den samme pris længe, så det må da være tid til en prissænkning..

de har så ikke kortet hjemme.. eller det var det måske da du bestilte?

Det kan vi ikke være uenige i. Kun mm-vision har solgt den i dk, eller amitech, og et par hustlersites der tager 1900kr uden cam.

Ikke just et det man kan kalde konkurrence på pris....Det er da klart at produktet er på vej ud af niche. Men det er cams næppe..

FYI var kortet hjemme da jeg bestilte...Havde dog først bestilt to, men efter 5min besluttede jeg mig for at budgettet var til stk floppy fra mm-vision, og nu kunne jeg få tre til samme pris....De sagde så at de først kunne levere Tirsdag i næste uge....Hvilket er ok for mig da jeg allerede har to Floppies i mit setup...

Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2008 kl. 19:12
Mit Setup
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 19:14
LOL du har 2 i forvejen, og nu skal du have 3 mere, det må jeg sige, du optager meget tv :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 19:21

LOL du har 2 i forvejen, og nu skal du have 3 mere, det må jeg sige, du optager meget tv :)

Nej egentlig ikke, det er mest for man kan 

Men også fordi jeg har noget sagetv og bruger klienter til livetv. Med tre TV i huset skal der være plads til at to kan se digitalt samtidigt på forskellige fjernsyn og samtidigt optage....Så er der en enkelt Floppy i backup og derudover min TT budget c-1500. Sidstnævnte ligger dog på min office computer, til eksperimenter..
Mit Setup
Til top
jessgade Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-November-2006
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 20:39

Jeps...

Det var billigt...Jeg ser samtidigt at de har Floppydtv +"irdet(t)o" til 979kr. Et røverkøb, også selvom man ikke kan bruge irdeto til TDC. Floppy retailer omkring 12-1300kr og denne pris er ink et irdetocam....

Jeg tror ikke helt der er styr på hjemmesiden....

mvh Anders

Jeg har også prøvet at ringe til deres kundeservice og spurgt lidt til produktet -men blev ikke rigtigt klogere af det. Irdeto passer til Stofa ikke sandt?

De skriver i produktbeskrivelsen at det passer til TDC - men så vidt jeg kan læse mig til, bruger TDC Viaccess?!?

Hvis det er korrekt at der følger et CAM med, er det jo næsten halv pris af alle andre steder!

Redigeret af jessgade - 18-Marts-2008 kl. 20:40
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af jessgade jessgade skrev:

Jeps...

Det var billigt...Jeg ser samtidigt at de har Floppydtv +"irdet(t)o" til 979kr. Et røverkøb, også selvom man ikke kan bruge irdeto til TDC. Floppy retailer omkring 12-1300kr og denne pris er ink et irdetocam....

Jeg tror ikke helt der er styr på hjemmesiden....

mvh Anders

Jeg har også prøvet at ringe til deres kundeservice og spurgt lidt til produktet -men blev ikke rigtigt klogere af det. Irdeto passer til Stofa ikke sandt?

De skriver i produktbeskrivelsen at det passer til TDC - men så vidt jeg kan læse mig til, bruger TDC Viaccess?!?

Hvis det er korrekt at der følger et CAM med, er det jo næsten halv pris af alle andre steder!

Irdeto til Sofa ja....Ellers er det jo det jeg siger...
Mit Setup
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2008 kl. 15:20

Sidder nu med pakken fra Midt-data ... Der ER inkluderet et Irdeto CAM

Så deeet.... er jo billigt.

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2008 kl. 15:59

har du bestilt igår og fået idag?? hvordan det??

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2008 kl. 16:10

Eeh?

Det er jo ganske almindelig hverdag (for de arme stakler som ikke har taget fri de her 3 dage før påske).

Bestilte igår (lagervare i Viborg på bestillingstidspunktet), til afhentning i butikken i Århus.

Var lidt nervøs da jeg læste Patriarken's "hamstrings-post" -Men jeg VAR altså først med min bestilling.

Redigeret af jessgade - 19-Marts-2008 kl. 16:13
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2008 kl. 16:26

Eeh?

Det er jo ganske almindelig hverdag (for de arme stakler som ikke har taget fri de her 3 dage før påske).

Bestilte igår (lagervare i Viborg på bestillingstidspunktet), til afhentning i butikken i Århus.

Var lidt nervøs da jeg læste Patriarken's "hamstrings-post" -Men jeg VAR altså først med min bestilling.

okay super for dig, jeg bestilte også, men der stod 4-7 dages levering..

Hmm kan dog ikke finde dem inde på midtdatas side nu.. gad vide om de har fortrudt prisen..

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2008 kl. 18:24
Jeg har også lidt levering på....Men skidt med det....3k er acceptabelt inklusiv irdeto, og venter gerne en uge...Skal alligevel på skiferie Og konen er ikke hjemme

Redigeret af Patriarken - 19-Marts-2008 kl. 18:27
Mit Setup
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu