|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=FLOPPYIRD&g oto=productinfo&conceptbutik=&titletekst=Digital%20E verywhere%20FloppyDTV%20+%20Irdetto%20Cam%20/%20FLOPPYIRD-%2 0midtdata.dk&mainfunc=link
Jeg er for såvidt ligeglad. Har ringet til dem og har fået bekræftet at der er tale om floppyDVBc og irdeto. Det ligner en KÆMPE fejl, men jeg mener at være i god tro. Hvis du bruger TDC skal du godt nok have et viaccess men selvom du smider dit irdeto væk har du stadigvæk sparet mindst 250 kroner på selve tuneren.... Eftersom irdetocams koster ca det samme som viaaccess hvilket er 320-550kr i dk kan du bare sælge dit irdeto eller hvadnu....Ligegodt hvad har du mindst sparet 250kr ift mm-vision, som er de eneste der sælger floppy til en overkommelig pris ellers... Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2008 kl. 19:03 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
du er sikkert i god tro, men det kan da også være tilbudet er rigtigt, FloppyDTV har ligget på den samme pris længe, så det må da være tid til en prissænkning.. de har så ikke kortet hjemme.. eller det var det måske da du bestilte? |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Det kan vi ikke være uenige i. Kun mm-vision har solgt den i dk, eller amitech, og et par hustlersites der tager 1900kr uden cam. Ikke just et det man kan kalde konkurrence på pris....Det er da klart at produktet er på vej ud af niche. Men det er cams næppe.. FYI var kortet hjemme da jeg bestilte...Havde dog først bestilt to, men efter 5min besluttede jeg mig for at budgettet var til stk floppy fra mm-vision, og nu kunne jeg få tre til samme pris....De sagde så at de først kunne levere Tirsdag i næste uge....Hvilket er ok for mig da jeg allerede har to Floppies i mit setup... Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2008 kl. 19:12 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
LOL du har 2 i forvejen, og nu skal du have 3 mere, det må jeg sige, du optager meget tv :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej egentlig ikke, det er mest for man kan ![]() Men også fordi jeg har noget sagetv og bruger klienter til livetv. Med tre TV i huset skal der være plads til at to kan se digitalt samtidigt på forskellige fjernsyn og samtidigt optage....Så er der en enkelt Floppy i backup og derudover min TT budget c-1500. Sidstnævnte ligger dog på min office computer, til eksperimenter.. |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
||
Jeg har også prøvet at ringe til deres kundeservice og spurgt lidt til produktet -men blev ikke rigtigt klogere af det. Irdeto passer til Stofa ikke sandt? De skriver i produktbeskrivelsen at det passer til TDC - men så vidt jeg kan læse mig til, bruger TDC Viaccess?!? Hvis det er korrekt at der følger et CAM med, er det jo næsten halv pris af alle andre steder! Redigeret af jessgade - 18-Marts-2008 kl. 20:40 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Irdeto til Sofa ja....Ellers er det jo det jeg siger... |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
||
Sidder nu med pakken fra Midt-data ... Der ER inkluderet et Irdeto CAM Så deeet.... er jo billigt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
har du bestilt igår og fået idag?? hvordan det?? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Eeh? Det er jo ganske almindelig hverdag (for de arme stakler som ikke har taget fri de her 3 dage før påske). Bestilte igår (lagervare i Viborg på bestillingstidspunktet), til afhentning i butikken i Århus. Var lidt nervøs da jeg læste Patriarken's "hamstrings-post" -Men jeg VAR altså først med min bestilling. Redigeret af jessgade - 19-Marts-2008 kl. 16:13 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
okay super for dig, jeg bestilte også, men der stod 4-7 dages levering.. Hmm kan dog ikke finde dem inde på midtdatas side nu.. gad vide om de har fortrudt prisen.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har også lidt levering på....Men skidt med det....3k er acceptabelt inklusiv irdeto, og venter gerne en uge...Skal alligevel på skiferie
![]() ![]() Redigeret af Patriarken - 19-Marts-2008 kl. 18:27 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |