|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matw ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 28-Marts-2011 kl. 12:58 |
Hej
Jeg bor i Canada, og skal til at shoppe en fladskærm. Jeg har problemer med at finde et ordentligt forum, som omhandler det canadiske marked. Nogen, som kan hjælpe? |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
matw ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har faktisk været inde på den side, men jeg har ikke adgang til forumet, da jeg min IP adresse ikke er fra Nordamerika :(
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg har da lige Browset rundt på det, og åbnet diverse tråde, der ser ikke ud til at være problemer. Er det login du ikke kan.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg får denne besked: (jeg er pt. i Danmark)
Access deniedYou have arrived at this page because your IP address has beeen denied access to this website. If you are in North America, Britain or Western Europe and believe you should have access to the Digital Home website then please visit this page. If you are outside of North America, Britain or Western Europe then please see this page. For those who have been denied access, may we recommend the following websites for further information about the Digital Home in Canada.
About Digital HomeDigital Home is Canada's premiere consumer electronics website serving up approximately 3 million pages to between 400,000 and 500,000 unique visitors every month. According to the independent Google Analytics web tracking service, for the twelve months ending January 31st, 2010, Digital Home served up 32.6 million page views to 4.7 million unique visitors. In January 2010, Digital Home served up 3.2 million page views to 490,213 unique visitors. With exclusive Canadian content and readership, this site is a destination location for new technology adopters wanting to learn about current trends or for buyers looking to get the straight goods. We welcome and thank all of our business supporters who have helped us become Canada's number one source for objective information about Consumer electronics and the Quadruple play of digital services in Canada. år denne besked:Redigeret af matw - 28-Marts-2011 kl. 14:21 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg åbnede siden Digital Home, og klikkede på Discussion forum, og kunne læse alt hvad der står. Nej jeg bruger ikke VPN eller anden IP Masking.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg prøvede lige at logge på via min mobiltelefon, og det virker fint, så det er mine forældres internet fra 3, der bliver blokeret. Mærkeligt, men det virker nu :)
Tak for hjælpen! |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Jeg får samme fejlmeldning som matw. Bruger FF 4
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |