recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
natuglendk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-December-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér natuglendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital box
    Sendt: 11-December-2012 kl. 01:49
Hejsa.
Jeg søger lidt hjælp.
For nogle år siden købte jeg en box ved Canal Digital, og fik at vide at jeg sagtens kunne bruge den, selv hvis jeg ikke havde Canal Digital. Efter 3 mdr. flyttede jeg i boligforening, og havde derfor ikke længere brug for min box. Nu vil jeg dog gerne bruge boxen igen, da den jo kan optage fra tvet. Men jeg finder ingen kanaler. Derfor har jeg ringet til Canal Digital, som dog fortæller mig at boxen er låst og jeg KUN kan bruge den med et kort fra dem. Jeg har betalt over 2000 kr. for den. Er der nogen der ved noget om man kan gøre noget ved det?

Håber på jeres hjælp.
Natuglendk
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 18:21
Hej Natuglen.dk

Boksen er så vidt jeg ved ikke 'Låst' til dem, men den understøtter jo DVB-S og, hvis du bor i en boligforening så er det DVB-C altså en anden teknologi.

Jeg tror som sådan ikke de låser den, men der er bare ikke andre der bruger DVB-S (sattelite) (Der er selvfølgelig Viasat, men de tillader kun egne bokse).

Ergo du kan ikke gøre noget. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu