|
Canal digital box |
Besvar |
Forfatter | ||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6479 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-December-2012 kl. 17:45 |
|
Sidder hos svigerfar i fr.havn og ser fodbold men hans box er elendig
Hvilken en er god. Harddisk behøves slet ikke. |
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Forzajuve...
Hvad med den lille "nye" boks fra CD - HD Entertain Mini... Har selv storebroren og den gør det egentlig ganske udemærket.
Den boks jeg referere til, kan evt. tilsluttes HD - såfremt det ønskes på et tidspunkt.
|
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6479 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser lækker ud dog lidt dyr
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps lidt dyr - også derfor vi ikke har bestilt den endnu... Men med storebroren Entertain-boksen - så er den et godt supplement. Jeg har ihvertfald ikke nogen beklagelser m.h.t. Entertain-boksen...
Dog kan I jo evt. forny jeres abonnement hos CD - alt efter status på nuværende abonnement og holdning hertil - og få den lidt billigere. Ca. Kr. 800,-.
Det var mit bud ellers skulle du prøve at søge noget brugt.
|
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har sådan en fætter, men er utilfreds med at den ikke slukker for strømmen til den eksterne harddisk på USB porten, når jeg sætter boksen i dvale. Der er jo ingen fornuftig grund til at Harddisken står og snurrer når boksen er slukket |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
800,- med fornyelse er da ikke dyrt, både viasat ig CD er bare holdt op med at "give dem væk". Et alternativ er vel ikke eksisterende. |
||
SVP03
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |