recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal digital box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal digital box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal digital box
    Sendt: 26-December-2012 kl. 17:45
Sidder hos svigerfar i fr.havn og ser fodbold men hans box er elendig

Hvilken en er god. Harddisk behøves slet ikke.
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Sidder hos svigerfar i fr.havn og ser fodbold men hans box er elendig

Hvilken en er god. Harddisk behøves slet ikke.
 
Hej Forzajuve...
 
Hvad med den lille "nye" boks fra CD - HD Entertain Mini... Har selv storebroren og den gør det egentlig ganske udemærket.
 
Den boks jeg referere til, kan evt. tilsluttes HD - såfremt det ønskes på et tidspunkt.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 18:21
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:00
Ser lækker ud dog lidt dyr
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:09
Jeps lidt dyr - også derfor vi ikke har bestilt den endnu... Men med storebroren Entertain-boksen - så er den et godt supplement. Jeg har ihvertfald ikke nogen beklagelser m.h.t. Entertain-boksen...
 
Dog kan I jo evt. forny jeres abonnement hos CD - alt efter status på nuværende abonnement og holdning hertil - og få den lidt billigere. Ca. Kr. 800,-.
 
Det var mit bud ellers skulle du prøve at søge noget brugt. Tongue
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 00:25
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Sidder hos svigerfar i fr.havn og ser fodbold men hans box er elendig

Hvilken en er god. Harddisk behøves slet ikke.



 

Hej Forzajuve...

 

Hvad med den lille "nye" boks fra CD - HD Entertain Mini... Har selv storebroren og den gør det egentlig ganske udemærket.

 

Den boks jeg referere til, kan evt. tilsluttes HD - såfremt det ønskes på et tidspunkt.

Har sådan en fætter, men er utilfreds med at den ikke slukker for strømmen til den eksterne harddisk på USB porten, når jeg sætter boksen i dvale. Der er jo ingen fornuftig grund til at Harddisken står og snurrer når boksen er slukket
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Jeps lidt dyr - også derfor vi ikke har bestilt den endnu... Men med storebroren Entertain-boksen - så er den et godt supplement. Jeg har ihvertfald ikke nogen beklagelser m.h.t. Entertain-boksen...
 

Dog kan I jo evt. forny jeres abonnement hos CD - alt efter status på nuværende abonnement og holdning hertil - og få den lidt billigere. Ca. Kr. 800,-.

 

Det var mit bud ellers skulle du prøve at søge noget brugt. Tongue

800,- med fornyelse er da ikke dyrt, både viasat ig CD er bare holdt op med at "give dem væk".
Et alternativ er vel ikke eksisterende.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu