|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40620 |
![]() |
CI + er jo til brug med T2 som vil blive brugt fra April til Boxer HD.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Spaghetti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Undskyld trådstarter - men det er godt nok til at krumme tæer over, at du begår den fejl. Med en smule søgning på nettet, ville du hurtigt finde ud af at dit kommende tv skal have en DVB-S2-tuner for at kunne bruge det med dit Canal Digital-kort, samt et CA-modul.
Medmindre du specifikt stod i en butik og sagde til sælgeren, "jeg skal have et tv der kan modtage signalet fra mit Canal Digital-abonnement, som jeg iøvrigt modtager via satelit". Well.. du kan jo kun pege fingre af dig selv. Surt show.... Måske skal du benytte dig af returretten? Der findes efterhånden en del tv der kan dét du efterspørger! :-)
|
|
Pioneer 5090H,Popcorn Hour C-200 & A-400
|
|
![]() |
|
Spaghetti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Forresten på Canal Digitals egen hjemmeside har de en lang liste over godkendte tv til DVB-S2 (via satelit). Se her: http://www.canaldigital.dk/kundeservice/Godkendte-tv-/
Sony har tv som kan det du efterspørger: EX725, 726, 727, 728 & 729 !
Redigeret af Spaghetti - 13-December-2011 kl. 21:06 |
|
Pioneer 5090H,Popcorn Hour C-200 & A-400
|
|
![]() |
|
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Hej Spaghetti
Det ok, vi står og skal skifte til fullrate tv om nogle måneder alligevel, så det var indtil da. Men tak ellers :) Tak for svaret Radiomanden :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |