|
canal digital dk søgning |
Besvar |
Forfatter | |
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-August-2018 kl. 09:24 |
Godmorgen. Jeg har lige købt mig et 24" strong tv med indbygget dvb-s2 tuner og har isat min CD kortlæser. tv´et er et srt24hz4003nw og er så vidt vides ikke decideret CD godkendt. Når jeg laver en søgning på lnb type 9750/10600 så kommer der over 800 kanaler ind og de danske kanaler afkodes som de skal, så der er sådan set ingen problemer.. Mit spørgsmål er om jeg kan indsnævre kanalsøgningen således at jeg kun får de danske kanaler ind og dermed ikke skal sortere 800 kanaler samt slette en masse. Jeg håber i forstår hvad jeg mener..
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
På dette link kan de se hvor Canal Digital´s kanaler ligger
https://www.lyngsat.com/packages/Canal-Digital.html Så kan du tune specifikt efter de kanaler du ønsker. Redigeret af Jever - 11-August-2018 kl. 10:31 |
|
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo tak Jever Jeg har kigget på det tidligere men var i tvivl om hvilke værdier jeg skulle indtaste?
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal indtaste frekvens f.eks. 10716 H, og symbolrate 24500.
Det vil give dig de kanaler der ligger på den transponder. De værdier er taget fra det første segment på lyngsat siden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |