recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital EPG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital EPG

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital EPG
    Sendt: 13-April-2016 kl. 22:41
Er der nogen der ved hvad der sker med Canal Digitals EPG. Har tidligere modtaget 6-7 dage ved at tune ind på VH1 Classic hver dag.Men nu kommer der intet. Har ringet til CD, som siger at jeg kan hente EPG på11.247V SR: 24.500. Men jeg kan ikke få DVBViewer RecordingService til at lave en Tune timer på denne frekvens. Nogen der ved noget som kan hjælpe?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 22:54

Der er en bruger på Digitalt.TV der skriver:

Fra begyndelsen af april har Canal Digital flyttet sin EPG stream til en ny transponder: 11.247 V SR 24.500 DVB S. På denne transponder ligger en række kanaler fra norsk TV2, f. eks TV2 Livsstil.

Hvis man har en boks fra Canal Digital, vil det normalt ikke være nødvendigt at foretage sig noget. Hvis man ikke har en af Canal Digitals egne bokse, men bruger en kompatibel modtager af et andet mærke, vil det i mange tilfælde være nødvendigt at ændre indstillinger for EPG for fortsat at kunne hente programguiden. Selv om ens kort ikke kan åbne for programmerne, kan man uden problemer hente programguiden.


Læs artiklen: http://digitalt.tv/forum/parabol-tv/canal-digital-epg-stream-paa-ny-transponder/#ixzz45k4VbwWK[URL= ][/URL]
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 23:51
Tak Radiomanden. Du har lige reddet min rejse til Dubai/Mauritius på fredag. Troede ikke jeg fik EPG mere, men en tune til TV2 Livstil gav 6 dage, så den ryger på auto nu

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 23:58

God tur. Er man misundelig.? Nej slet ikke. :-)
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 00:12
Det skal du ad ikke være misundelig over. Det er hårdt arbejde med vandski, knokle med glasbåd, snorkel, svømmefødder, golfkøller osv. for ikke a tale om den kedelige tur med A380eren fra Emirates :-) 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu