recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital - grotesk pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital - grotesk pris

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital - grotesk pris
    Sendt: 28-December-2012 kl. 00:31
Har lige fået min nye opgørelse fra Canal Digital. Den er nu igen steget. Nu er jeg på 718 kr!!!. Og det er ikke per år, men per måned!!!
Det er totalt uforståeligt at der kommer flere og flere konkurrenter til dem, men de sætter bare prisen op
Ved godt at deres indhold er det bedste på markedet, men det er ved at være grotesk med den pris.
Nu tror jeg altså at jeg opsiger det, og det på trods af et jeg er meget glad for det de kan
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 00:40
Hvilken pakke og er modtagere per leje ?
Jeg betaler kun for family pakke og har 5 kort i multirum
SVP03
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 00:46
718 kr. dækker over mere end "stor pakke", måske afdrag på en boks også.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 00:52
Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88
Multirom cmore total 99
Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99)
Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 01:09
Drop Cmore
SVP03
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 01:20
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Drop Cmore

Ja meget godt, men det er jo de kanaler jeg gerne vil se. Jeg er pisseligeglad med Animal/Nat Geo/TLC/Disney/Discovery/BBC/9/DK4 og alle de andre Family og local kanaler
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 08:30
Hvad så med at skifte til Local-pakken? Så er der da sparet lidt.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 08:32

Hej MCenterFreak.

Jeg har aldrig selv set Cmore og ved ikke hvilke af deres kanaler du ser.

Men kunne YouBio til 99/måned incl. 6 cmore kanaler være en mulighed?

Det er vist under opstart, men jeg læser at de skulle have disse 6 film-kanaler fra C More:
C First, C Hits, C Action, C Emotion, C Kids og C Series.


 
Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 28-December-2012 kl. 08:33
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 08:33
Drop C-more køb f.eks Youbio til 99,- hvor du får hele deres arkiv og live kanaler.

Så vidt jeg husker har du jo en computer ved hvert eneste tv i dit hjem. 
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:





Hej MCenterFreak.



Jeg har aldrig selv set Cmore og ved ikke hvilke af deres kanaler du ser.



Men kunne YouBio til 99/måned incl. 6 cmore kanaler være en mulighed?



Det er vist under opstart, men jeg læser at de skulle have disse 6 film-kanaler fra C More:

C First, C Hits, C Action, C Emotion, C Kids og C Series.





 

Hilsen Carsten.



Ja men det underlige er, at når man går ind på deres hjemmeside, så er C more kanalerne slet ikke nævnt. Men jeg tror jeg prøver deres prøve abonnement
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88
Multirom cmore total 99
Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99)
Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje
hvorfor betaler du for multiroom?
Mvh
Svsommer
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88
Multirom cmore total 99
Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99)
Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje
hvorfor betaler du for multiroom?
Det koster ekstra, hvis der skal filmkanaler med i multiroom løsningen.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu