|
Canal Digital - grotesk pris |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||||
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
såvidt jeg husker så køre MCenterF. med en server løsning at han ikke har behov at betale ekstra for det.
|
|||||
Mvh
Svsommer |
|||||
nichlas
Ny bruger Oprettet: 21-December-2012 Sted: næstved Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hej igen.
vil da gerne skrive lidt om min oplevelse hos canaldigital som har været godt. Jeg skulle her den 26.1.2013 havde fornydelse eller havde opsagt min abb hos canaldigital og jeg ringet til dem og snakket med dem og at jeg gerne vil opsige mit abb hos dem her den 26.1.2013,og så skete der noget må jeg sige jeg snakke om hbo nordic viaplay netflix og youbio og snakket meget om youbio som har deres c-more kanaler og mange film på deres boks og så er det også muligt at se youbio på sin bærbar. Her er så hvad der kom ud af det, 1 stk hel ny HD Entertain Center med 500gb pris 3495kr.- min pris kontant 495kr.- (rabat 3000kr.-) 1 stk hel ny HD Entertain mini uden harddisk pris 1195kr.- min pris 1195kr- ( afdrag 200kr.- x6mdr)(ingen rabat) 1 stk abb lokal pakken 340kr.- hvis nok min pris 30% rabat på denne pakke, så jeg er da godt tilfreds med dette tilbud fra canaldigital og så har jeg jo også 4 kort til multiroom uden beregning. Så igen snak med dem de er til at snakke med. fik da også en snak med viasat og fik da også her tilbud fra dem godt nok ikke så meget som hos canaldigital med har den hel store pakke til 399kr.- pr/mdr fik rabat på 100kr.- pr/mdr i 12mdr uden problemer så prisen har er 299kr.- pr/mdr i 12mdr og så er der jo gratis viaplay med i købet. Hej igen
|
|||||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har jeg ikke så meget at bruge til, da jeg har Media Center
Sådan en har jeg allerede
Ja men det er uden C more kanalerne, og multiroom er ikke gratis hvis du skal se C more. Det koster 100 per kort
|
|||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|||||
Twolfie
Junior bruger Oprettet: 28-December-2012 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har svært ved at tro, at deres indhold er det bedste på markedet. Måske det dyreste, ja, men det bedste, nej. Udover muligheden for at vælge YouBio med C-More er der også muligheden for Local med C-More Film. Noget billigere end din nuværende hvor du tilsyneladende også betaler for sporten. Og er du rigtig fræk, hvilket du bør være, ringer du til Canal Digital og spørger hvor stor rabat du kan få på den pakke. Afhængig af hvor længe du har været kunde, eller hvad CD finder på som påskud for at beholde dig som kunde, kan du få 20-30% i rabat. Jeg har sågar hørt om folk, der har fået 50%.. |
|||||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg må ringe til dem igen i morgen
Den der med Local og C more film kan jeg dog ikke finde på deres hjemmeside
|
|||||
|||||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Flink med link: http://www.canaldigital.dk/tv-pakker/Tilvalgskanaler/Cmorefilm-tilvalg/
Hvis det da er dette...
Redigeret af turbo2 - 29-December-2012 kl. 01:24 |
|||||
Snedsted
Bruger Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har ikke nævnt det, men hvis du har haft Canal Digital i mere end 7 år og er fri for evt binding af bokse osv, så kan du få ca 30% rabat på dit abb. Bare ringe og opsige det med den begrundelse at det er for dyrt og at du behøver alle de kanaler pga børn kone osv. Evt nævn at Viasat vil give dig en god pris for en pakke der ligner den du har nu.
Godt Nytår
|
|||||
M.v.h.
Jesper Snedsted Samsung 65Ks8005. Vu+ Duo 2 Yamaha A 820. Apple-tv 4K. Pana BDT-310. Front Dali 850 Center Dali Concept Bag-Dali MenuetII Logitech Harmony 785 Soveværelse. Panasonic vt50 |
|||||
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
ok så er det ikke et most jeg har også overvejet mange gange at skifte til andet men det er deres hd kanaler der holder på mig men førhen kunne man forlænge sit abonnement og få rabat hvorfor kan man ikke det mere?
|
|||||
Mvh
Svsommer |
|||||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
|||||
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg opsagde i sommer i tv-arrangement hos Canal Digital, da de blev opkøbt af Stofa. Nu har jeg kun grundpakken igennem antenneforeningen. Jeg har i stedet tilmeldt mig Netflix. Jeg savner overhovedet ikke alle de kanaler jeg havde før.
Der bliver nu i stedet sparet en masse penge, og jeg føler ikke jeg går glip af noget. Tænk på at du (hvis du betaler) også betaler licens, og at du dermed giver omkring 1.000 kr. om måneden for at se tv.
|
|||||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
,
Redigeret af mufcdk1974 - 29-December-2012 kl. 16:36 |
|||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |