recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital - grotesk pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital - grotesk pris

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88
Multirom cmore total 99
Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99)
Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje
hvorfor betaler du for multiroom?
Det koster ekstra, hvis der skal filmkanaler med i multiroom løsningen.
såvidt jeg husker så køre MCenterF. med en server løsning at han ikke har behov at betale ekstra for det.
Mvh
Svsommer
Til top
nichlas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-December-2012
Sted: næstved
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nichlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 19:32
Hej igen.
vil da gerne skrive lidt om min oplevelse hos canaldigital som har været godt.
Jeg skulle her den 26.1.2013 havde fornydelse eller havde opsagt min abb hos canaldigital og jeg ringet til dem og snakket med dem og at jeg gerne vil opsige mit abb hos dem her den 26.1.2013,og så skete der noget må jeg sige jeg snakke om hbo nordic viaplay netflix og youbio og snakket meget om youbio som har deres c-more kanaler og mange film på deres boks og så er det også muligt at se youbio på sin bærbar.
 
Her er så hvad der kom ud af det,
1 stk hel ny HD Entertain Center med 500gb  pris 3495kr.-  min pris kontant 495kr.- (rabat 3000kr.-)
1 stk hel ny HD Entertain mini   uden harddisk pris 1195kr.- min pris 1195kr-            ( afdrag 200kr.- x6mdr)(ingen rabat)
1 stk abb lokal pakken 340kr.- hvis nok  min pris 30% rabat  på denne pakke, så jeg er da godt tilfreds med dette tilbud fra canaldigital  og så har jeg jo også 4 kort til multiroom uden beregning.
 
Så igen snak med dem de er til at snakke med. fik da også en snak med viasat og fik da også her tilbud fra dem godt nok ikke så meget som hos canaldigital med har den hel store pakke til 399kr.- pr/mdr fik rabat på 100kr.- pr/mdr i 12mdr uden problemer så prisen har er 299kr.- pr/mdr i 12mdr og så er der jo gratis viaplay med i købet.
 
Hej igen
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af nichlas nichlas skrev:

Hej igen.
vil da gerne skrive lidt om min oplevelse hos canaldigital som har været godt.
Jeg skulle her den 26.1.2013 havde fornydelse eller havde opsagt min abb hos canaldigital og jeg ringet til dem og snakket med dem og at jeg gerne vil opsige mit abb hos dem her den 26.1.2013,og så skete der noget må jeg sige jeg snakke om hbo nordic viaplay netflix og youbio og snakket meget om youbio som har deres c-more kanaler og mange film på deres boks og så er det også muligt at se youbio på sin bærbar.
 
Her er så hvad der kom ud af det,
1 stk hel ny HD Entertain Center med 500gb  pris 3495kr.-  min pris kontant 495kr.- (rabat 3000kr.-)
Har jeg ikke så meget at bruge til, da jeg har Media Center
Oprindeligt skrevet af Nichlas Nichlas skrev:

1 stk hel ny HD Entertain mini   uden harddisk pris 1195kr.- min pris 1195kr-            ( afdrag 200kr.- x6mdr)(ingen rabat)
Sådan en har jeg allerede
Oprindeligt skrevet af Nichlas Nichlas skrev:

1 stk abb lokal pakken 340kr.- hvis nok  min pris 30% rabat  på denne pakke, så jeg er da godt tilfreds med dette tilbud fra canaldigital  og så har jeg jo også 4 kort til multiroom uden beregning.
 
Ja men det er uden C more kanalerne, og multiroom er ikke gratis hvis du skal se C more. Det koster 100 per kort
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88
Multirom cmore total 99
Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99)
Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje
hvorfor betaler du for multiroom?
Det koster ekstra, hvis der skal filmkanaler med i multiroom løsningen.
såvidt jeg husker så køre MCenterF. med en server løsning at han ikke har behov at betale ekstra for det.
Det er fordi jeg har en "hurtig" Dims i køkkenet, der kan køre uden at PCen er tændt
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Twolfie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2012
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Twolfie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Ved godt at deres indhold er det bedste på markedet, men det er ved at være grotesk med den pris.


Jeg har svært ved at tro, at deres indhold er det bedste på markedet. Måske det dyreste, ja, men det bedste, nej.

Udover muligheden for at vælge YouBio med C-More er der også muligheden for Local med C-More Film. Noget billigere end din nuværende hvor du tilsyneladende også betaler for sporten.

Og er du rigtig fræk, hvilket du bør være, ringer du til Canal Digital og spørger hvor stor rabat du kan få på den pakke.
Afhængig af hvor længe du har været kunde, eller hvad CD finder på som påskud for at beholde dig som kunde, kan du få 20-30% i rabat. Jeg har sågar hørt om folk, der har fået 50%..
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 23:56
Jeg må ringe til dem igen i morgen
Den der med Local og C more film kan jeg dog ikke finde på deres hjemmeside
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 01:21
Flink med link: http://www.canaldigital.dk/tv-pakker/Tilvalgskanaler/Cmorefilm-tilvalg/  Hvis det da er dette...

Redigeret af turbo2 - 29-December-2012 kl. 01:24
Til top
Snedsted Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 07:24
Jeg har ikke nævnt det, men hvis du har haft Canal Digital i mere end 7 år og er fri for evt binding af bokse osv, så kan du få ca 30% rabat på dit abb. Bare ringe og opsige det med den begrundelse at det er for dyrt og at du behøver alle de kanaler pga børn kone osv. Evt nævn at Viasat vil give dig en god pris for en pakke der ligner den du har nu.
Tongue Godt Nytår
M.v.h.
Jesper Snedsted
Samsung 65Ks8005.
Vu+ Duo 2
Yamaha A 820. Apple-tv 4K. Pana BDT-310.
Front Dali 850
Center Dali Concept
Bag-Dali MenuetII
Logitech Harmony 785
Soveværelse. Panasonic vt50
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88
Multirom cmore total 99
Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99)
Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje
hvorfor betaler du for multiroom?
Det koster ekstra, hvis der skal filmkanaler med i multiroom løsningen.
såvidt jeg husker så køre MCenterF. med en server løsning at han ikke har behov at betale ekstra for det.
Det er fordi jeg har en "hurtig" Dims i køkkenet, der kan køre uden at PCen er tændt

ok så er det ikke et most 
jeg har også overvejet mange gange at skifte til andet men det er deres hd kanaler der holder på mig
men førhen kunne man forlænge sit abonnement og få rabat hvorfor kan man ikke det mere?
Mvh
Svsommer
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Flink med link: http://www.canaldigital.dk/tv-pakker/Tilvalgskanaler/Cmorefilm-tilvalg/  Hvis det da er dette...
Tak for link. Kan dog se at det kun er 80 kr. man sparer ved denne løsning
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 13:13
Jeg opsagde i sommer i tv-arrangement hos Canal Digital, da de blev opkøbt af Stofa. Nu har jeg kun grundpakken igennem antenneforeningen. Jeg har i stedet tilmeldt mig Netflix. Jeg savner overhovedet ikke alle de kanaler jeg havde før.

Der bliver nu i stedet sparet en masse penge, og jeg føler ikke jeg går glip af noget. Tænk på at du (hvis du betaler) også betaler licens, og at du dermed giver omkring 1.000 kr. om måneden for at se tv.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:30
,


Redigeret af mufcdk1974 - 29-December-2012 kl. 16:36
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu