Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
strofi
Junior bruger
Oprettet: 19-Juni-2009
Status: Offline
Point: 36
|
Emne: Canal digital HD boks Sendt: 16-September-2009 kl. 15:49 |
Hej der er meget stilhed omkring denne boks. Eller har alle brugerne bare vænnet sig til boksen og dennes ubrugelighed. Har nogen hørt rygter om ny software??
|
|
WebLock
Ny bruger
Oprettet: 11-November-2007
Point: 19
|
Sendt: 17-September-2009 kl. 11:24 |
Den boks er ved at gøre mig sindsyg! Jeg overvejer snart at kigge mig om efter et alternativ til den boks der kan det samme, men hvor det bare fungerer.
|
|
RogueAgent
Guld medlem
Oprettet: 19-Maj-2009
Point: 859
|
Sendt: 17-September-2009 kl. 11:46 |
Jeg tror netop stilheden skyldes at der ikke er noget nyt - der kom som bekendt en FW opdatering før sommer, men der er stadig mange ting der ikke er i orden. Indtil der kommer mere ny software, hvilket nok tager en rum tid, taget i betragtning hvor lang tid der gik før den seneste update blev udgivet er der jo reelt kun valget mellem at leve med den som den er eller finde et alternativ - og det er der nok ikke meget grund til at blive ved at endevende...
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
|
|
MikeW
Bruger
Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 62
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 13:11 |
Ja, samme her! Jeg har rapporteret 27 fejl på denne Sagem HD PVR
101-ST, med Canal Digitals egne
ord,
”HDTV-stolthed", så derfor har jeg afkrævet CanalDigital en passende løsning eller kompensation, så vi får se.. Fejlene gør EPG og optagefunktion stort set ubrugelig.
|
|
henriksommer
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2008
Point: 763
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 13:22 |
ok kan høre at jeg ikke skal græde snot over at canal digital har glemt at jeg bestilte en hd boks til mit abbonement? bestilte for ca 2 måneder siden, så går ud fra de har glemt mig siden jeg ikke har modtaget.
|
Philips 65" 754 Oled Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv
|
|
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 14:41 |
Det er sjovt, vi er 3 naboer der har boxen, den ene box hdd døde og han fik en ny. Han har nu alle de problemer som er nævnt, de 20-27 stykker der er i en anden tråd. Vi 2 andre har ikke samme problemer, den er faktisk blevet meget mere stabil efter opdateringen før sommer, dog stadig langsom i epg, men ikke helt så langsom som den nye box. Ergo må de gamle box være bedre end de nye, enten er det hdd der af en eller anden grund ikke arbejder ordentligt sammen med den. Det kan også skyldes nyt bundkort fra anden producent. Men de første er åbenbart meget mere stabile end dem fra 2009.
|
SVP03
|
|
Vanderlay
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
|
Sendt: 29-September-2009 kl. 16:36 |
Undskyld jeg måske spørger lidt dumt, men er det den samme boks, som
folk har problemer med?
Dvs er det både den med og uden harddisk, som er problematisk?
Overvejer, om en minimal Canal Digital-løsning med den billige HD-boks og
Local-pakke måske er et meget godt alternativ til Boxer, men gider
naturligvis ikke, hvis set top boksene ikke fungerer ordenligt.
|
|
SVP03
Guld medlem
|
Sendt: 29-September-2009 kl. 18:39 |
Vanderlay skrev:
Undskyld jeg måske spørger lidt dumt, men er det den samme boks, som folk har problemer med?
Dvs er det både den med og uden harddisk, som er problematisk?
Overvejer, om en minimal Canal Digital-løsning med den billige HD-boks og Local-pakke måske er et meget godt alternativ til Boxer, men gider naturligvis ikke, hvis set top boksene ikke fungerer ordenligt.
|
Det er den med harddisk HDD, Sagem ST 101 HD hedder den, måske lige med et par tegn mere. Det tror jeg nok vi er enige om.
|
SVP03
|
|
Potter
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
|
Sendt: 29-September-2009 kl. 21:15 |
Jeg har også en af de første, syns enlig også den køre nogenlunde efter opdateringen. Men den er stadig langsom til at lukke ned, støjer generelt for meget, EPG laaaangsomt, responstid fra når man trykker på fjernbetjeningen til det sker på skærmen er lidt sløv, den bruger for meget strøm også i st.by, derfor bliver stikket trukket ud.
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
SVP03
Guld medlem
|
Sendt: 29-September-2009 kl. 22:23 |
Potter skrev:
Jeg har også en af de første, syns enlig også den køre nogenlunde efter opdateringen. Men den er stadig langsom til at lukke ned, støjer generelt for meget, EPG laaaangsomt, responstid fra når man trykker på fjernbetjeningen til det sker på skærmen er lidt sløv, den bruger for meget strøm også i st.by, derfor bliver stikket trukket ud. |
Nedlukningen kan klares ved at trykke en ekstra gang på knappen, skal sige at dem med de nye er ca. dobbelt så langsom som vores når dy trykker på en knap til der sker noget. Så tror du naboen er sur efter at have fået byttet sin gamle til en ny, den fryser også jævnligt. Så du skal være glad, skal du.
Redigeret af SVP03 - 29-September-2009 kl. 22:25
|
SVP03
|
|
xkmn
Ny bruger
Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 8
|
Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 12:00 |
Hej alle.
Er der slet ikke nogen der er utilfreds med den seneste
opgradering ? Jeg synes det er helt utroligt at problemet
med at tidsforskudt gengivelse bliver afbrudt - og man
dermed mister det der skete mens boksen stod på pause hvis
en optagelse går i gang - STADIG ikke er løst.
???
|
mvh
Kim
|
|