recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital HD PVR 101-st - alternativ software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital HD PVR 101-st - alternativ software

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pryning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Januar-2013
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital HD PVR 101-st - alternativ software
    Sendt: 17-Januar-2013 kl. 14:00
Har læst mange indlæg efterhånden fra brugere af denne boks, som er frustrerede over at den virker dårligt, at man ikke kan kopiere optagelserne ud af boksen, ikke kan streame fra netværk, osv, osv.

Tænker så, hvorfor er der ikke nogen der har lagt noget andet sw på boksen ?
Jeg er ikke selv verdensmester i det, men gætter på at den er linux baseret og som sådan vil kunne køre en anden linux opsætning. Der skal selvfølgelig skaffes drivere osv.

Personligt ville jeg blive henrykt, hvis det var muligt for mig at gemme mine optagelser via netværket på min NAS, så jeg kunne se dem fra flere steder i huset.

Har i set noget i den stil eller har i bedre ideer ?

Mange hilsener

Rene
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af pryning pryning skrev:

Har læst mange indlæg efterhånden fra brugere af denne boks, som er frustrerede over at den virker dårligt, at man ikke kan kopiere optagelserne ud af boksen, ikke kan streame fra netværk, osv, osv.

Mange hilsener

Rene

Den virker ikke dårligt, Canal Digital (CMORE) er IKKE interesseret i at man kan kopiere  og streame indholdet(film).
Der er jo nogle ophavsrettigheder som skal holdes.

Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
pryning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Januar-2013
Sted: Hvidovre
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 15:32

Undskyld - men hvilken indflydelse har det på svarene, hvor i landet man bor ?

Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 15:49
Skriften under den nederste linie er:
Underskrift
Udfyldes hvis du ønsker en underskrift medtaget i dine beskeder. (max 200 characters)

Nogen bruger den til at fortælle hvilke anlæg de har, andre skriver en lille besked.

Lynge Smile

Mange af dem jeg skriver til har spørsmål til antenner.

1

Redigeret af Lytro - 17-Januar-2013 kl. 15:52
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu