recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital Multiroom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanal Digital Multiroom

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
UK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital Multiroom
    Sendt: 12-Januar-2010 kl. 15:31

Hej;

Canal Digital’s Multi room – består det i sin enkelthed af et ekstra kort og en ekstra modtager som teknisk er uafhængigt af andre kort og modtagere ?

 

Mao er der en teknisk forskel på et setup med to abonnementer og et setup med et hovedabonnement og et multi room abonnement ?

Til top
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:26
Hej UK

Multi room'en er ekstra kort+modtager pr. ekstra rum som du køber. Modtagerne kobles hver især med eget kabel, så de kører helt uafhængigt.

Jeg lejer min modtagerbox hos CD, og bestilte en Multi Room i november/december sidste år. Jeg betaler så kun leje for den ene box. Jeg har ikke lige gennemskuet hvor meget man sparer nu i 2010, hvor man tilsyneladende ikke kan leje, men skal købe boxene.
Til top
UK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2010 kl. 00:35
Hej Pryssing
 
Mange tak for svaret. Det var som jeg havde ventet, selvom jeg har lidt svært ved at se hvordan Canal Digital forhindrer at folk "deler" abonnementer (i.e. at to hustande deler et multiroom abonnement). Nå, det er jo heldigvis deres problem.
Til top
bekay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2010 kl. 13:18
det kan de jo heller ikke se at det bliver gjordt, kun hvis du fortæller dem det jo.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu