recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital og Beovision 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital og Beovision 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital og Beovision 7
    Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:58
Hej Forum,

Jeg har fået til opgave at sætte en Canal Digital - HD Entertain Mini (ADB HD 2850-ST) til et Beovision 7-32 for en god bekendt.

TV'et har tidligere linket IR signalet til en gammel Canal Digital boks via en ekstern IR sender monteret på SAT boksen. Jeg kan ikke umiddelbart fjernbetjene den nye boks via Beo4 / Beovision 7, og jeg kigget lidt rundt i listen over SAT bokse i Beovision 7 menuen. Der er kun en ADB boks, men dens koder virker selvfølgelig ikke på den nye boks.

Jeg kunne selvfølgelig prøve med div. bokse fra listen og så håbe på lidt held, men det er en 
længere process Wink

Nogen som har et bedre forslag?

Lige nu er boksen forbundet via RGB scart. Jeg kan se at der er DVI ingang på TV'et, men 
understøtter det HDCP?

På forhånd tak

Peter 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu