|
Canal digital og Mikkel kessler |
Besvar |
Forfatter | |
onmo
Ny bruger Oprettet: 07-December-2006 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Maj-2013 kl. 01:58 |
Hej .
Har et lidt simpelt spørgsmål. Jeg har Canal Digital og vil rigtig gerne se Mikkel kessler bokse. Har jeg mulighed for det og hvordan? <jeg har ikke lyst til at skifte til viasat da jeg har en masse canal digital bokse.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man ser på Viasat hjemmeside, så ser det ikke ud til at man kan se den, medmindre man har adgang til en udbyder som viser den, som udover Viasat er You See, Stofa og på TDC. Kan ikke lige se om det er muligt på Viaplay. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så har vi jo Boxing Guru UK.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo godt købe streaming adgang selvom du ikke er Viasat kunde.
Der er som regel boksekanaler i UK som også streamer kampen om det er lovligt ved jeg ikke. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
Neobi/q
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Funktioner
Tak(0)
|
På http://www.boksekampen.dk/ kan du se at den også bliver streamet på viaplay.dk :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Naturligvis er det ikke det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |