recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - canal digital via tv uden boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

canal digital via tv uden boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: canal digital via tv uden boks
    Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:26
Kan man se Canal digital i hd kvalitet via et ny tv, uden en HD box ??

eller skal man have en ekstern box ?

min kollega pønser på at få et fladskærms tv og ville gerne vide om man behøvede en box, hvis man kan hvad skal man så kigge efter
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:29
Hvis du mener Canal Digital på satellit, så findes der TV med indbygget DVB-S2 modtager, men om den kan bruges til Canal Digital ved jeg ikke...

Hvis du mener C-More på Kabel-TV, så fungerer det fint på moderne TV med et passende CAM modul.

Så det første du lige skal have check på er, hvordan han har tænkt sig at modtage signalet fra udbyderen - kabel eller satellit?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:31
Det er canal digital på satellit
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Point: 1388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Kan man se Canal digital i hd kvalitet via et ny tv, uden en HD box ??

eller skal man have en ekstern box ?

min kollega pønser på at få et fladskærms tv og ville gerne vide om man behøvede en box, hvis man kan hvad skal man så kigge efter

Man kan på f.eks.   Sony KDL- HX855  og HX755,  his du dertil køber et CA-modul til selve programkortet fra Canal Digital. (koster ca 600 Kr)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:38

På Samsung TVer er der 2 muligheder for Sattelit. Sattelit generelt (19,2E), som jeg dog bruger fint til 28,2 E, samt Canal Digital. Det må være forindstillet til dem vil jeg tro.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:45
Du kan finde de godkendte TV her: http://www.canaldigital.dk/kundeservice/Godkendte-tv/
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu