|
canal digital via tv uden boks |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6479 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:26 |
Kan man se Canal digital i hd kvalitet via et ny tv, uden en HD box ??
eller skal man have en ekstern box ? min kollega pønser på at få et fladskærms tv og ville gerne vide om man behøvede en box, hvis man kan hvad skal man så kigge efter |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4802 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du mener Canal Digital på satellit, så findes der TV med indbygget DVB-S2 modtager, men om den kan bruges til Canal Digital ved jeg ikke...
Hvis du mener C-More på Kabel-TV, så fungerer det fint på moderne TV med et passende CAM modul. Så det første du lige skal have check på er, hvordan han har tænkt sig at modtage signalet fra udbyderen - kabel eller satellit? |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er canal digital på satellit
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1388 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan på f.eks. Sony KDL- HX855 og HX755, his du dertil køber et CA-modul til selve programkortet fra Canal Digital. (koster ca 600 Kr)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Samsung TVer er der 2 muligheder for Sattelit. Sattelit generelt (19,2E), som jeg dog bruger fint til 28,2 E, samt Canal Digital. Det må være forindstillet til dem vil jeg tro.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan finde de godkendte TV her: http://www.canaldigital.dk/kundeservice/Godkendte-tv/
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |