|
Canal Digital |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:16 |
|
Hejsa
Jeg sidder lige og kigger inde på Canal Digitals hjemmeside, det ser lidt ud som om man er "tvangsindlagt" til at få deres box, og besøg af en tekniker, ved bestilling af nyt abonement. Hvis nu man vil tegne abonnement på Canal Digital, men ikke behøver besøg af en tekniker, eller ønsker en Canal Digitalbox, kan det så lade sig gøre, og hvordan bedst og billigst? Håber der er nogen der kan hjælpe med at kaste lys over dette. Rigtig god påske..
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du selv kan sætte parabolen op, så er der ikke behov for teknisk assistance, der er andre modtagere på markedet der kan bruges til Canal Digital, ligeledes TVer med sat.modtager f.eks Samsung og Panasonic. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men det er jo netop det, jeg har ikke brug for hverken modtager eller tekniker. På Canal Digtitals hjemmeside kan jeg bare ikke få lov at bestille, uden at få deres modtager og en tekniker med. Jeg vil jo hellere have f.eks en gratis måned, end en box og en tekniker jeg ikke har brug for
|
||
R Svendsen
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De har en kunde service der kan du ringe, og sikkert få klaret det du skal bruge.
|
||
TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, jo. 1000 tak, det har du helt sikkert ret i. |
||
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej...
Jeg har selv sat parabol, kabling m.m. Og jeg har hver gang - stort set - snakket med kundeservice og modtaget diverse kort e.l. pr. post.
Senest har jeg forlænget medlemsskabet og netop modtaget deres lille boks, som skal sættes på netværket, hvor jeg har Medieboksen allerede... Og den kom uden nogen tekniker-besøg e.l. Men jeg kontaktede også selv kundeservicen...
Prøv at ringe til kundeservicen i åbningstiden. :-)
|
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Damhus. Jeg prøvede at se hos en af deres forhandlere. Hvis man vælger en HD Entertain mini boks og siger Nej tak til installation koster det 0 kr, så hvorfor ikke tage boksen med. Jeg forventer at man alligevel er bundet i 6 mdr: Andre forhandlere har sikket samme eller bedre tilbud? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 30-Marts-2013 kl. 20:49 |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej igen..
Ja, det er nok smartest at jeg ringer og snakker med dem på tirsdag. 1000 tak for svar/hjælp Rigtig god påske..
|
||
R Svendsen
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan ringe i morgen vis det skulle være.
http://www.canaldigital.dk/Kontakt/
|
||
TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, det prøver jeg.
|
||
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.
Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe. Bor du i Jylland så finder du en derover Lynge
Redigeret af Lytro - 31-Marts-2013 kl. 11:22 |
||
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.. Jeg bor i Rødovre. Jeg har boks, som jeg er rigtig glad for, den løser alle mine behov til UG. Jeg har også en Parabol, klar til brug, jeg overvejer bare at skifte fra Viasat, som vi har nu, efter at Canal Digital har fået TV3 giver Viasat ingen mening hos os mere. Jeg skal altså bare bruge et kort/abonnement, uden boks eller tekniker. Jeg har lige snakket med Canal Digital, jeg kan godt slippe for en tekniker og parabol, i stedet for det vil de gerne give første måned gratis, det er jo okay. Men jeg kan ikke slippe for at få enten en boks, eller et CA-modul, som kortet skal "parres" med. Jeg er ret sikker på at min nuværende boks kører problemfrit, men jeg tænker at jeg tager Canal Digitals boks med, for en sikkerheds skyld. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |