Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Lytro
Super bruger
Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Marts-2013 kl. 13:13 |
Problem er til, for at blive løst
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
 |
Damhus
Guld medlem
Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 503
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Marts-2013 kl. 13:37 |
|
 |
svsommer
Guld medlem
Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2013 kl. 10:35 |
Damhus skrev:
Lytro skrev:
Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe. Bor du i Jylland så finder du en derover  Lynge 
|
Hej.. Jeg bor i Rødovre.  Jeg har boks, som jeg er rigtig glad for, den løser alle mine behov til UG. Jeg har også en Parabol, klar til brug, jeg overvejer bare at skifte fra Viasat, som vi har nu, efter at Canal Digital har fået TV3 giver Viasat ingen mening hos os mere. Jeg skal altså bare bruge et kort/abonnement, uden boks eller tekniker. Jeg har lige snakket med Canal Digital, jeg kan godt slippe for en tekniker og parabol, i stedet for det vil de gerne give første måned gratis, det er jo okay. Men jeg kan ikke slippe for at få enten en boks, eller et CA-modul, som kortet skal "parres" med. Jeg er ret sikker på at min nuværende boks kører problemfrit, men jeg tænker at jeg tager Canal Digitals boks med, for en sikkerheds skyld. |
hej fik du et CA-modul, som du kunne bruge i din gamle box? jeg spørg fordig jeg er interesseret i at hør om kortet kun parres med ca-modul og ikke godkendt box?
|
Mvh Svsommer
|
 |
Damhus
Guld medlem
Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 503
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2013 kl. 22:42 |
svsommer skrev:
Damhus skrev:
Lytro skrev:
Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe. Bor du i Jylland så finder du en derover  Lynge 
|
Hej.. Jeg bor i Rødovre.  Jeg har boks, som jeg er rigtig glad for, den løser alle mine behov til UG. Jeg har også en Parabol, klar til brug, jeg overvejer bare at skifte fra Viasat, som vi har nu, efter at Canal Digital har fået TV3 giver Viasat ingen mening hos os mere. Jeg skal altså bare bruge et kort/abonnement, uden boks eller tekniker. Jeg har lige snakket med Canal Digital, jeg kan godt slippe for en tekniker og parabol, i stedet for det vil de gerne give første måned gratis, det er jo okay. Men jeg kan ikke slippe for at få enten en boks, eller et CA-modul, som kortet skal "parres" med. Jeg er ret sikker på at min nuværende boks kører problemfrit, men jeg tænker at jeg tager Canal Digitals boks med, for en sikkerheds skyld. |
hej fik du et CA-modul, som du kunne bruge i din gamle box? jeg spørg fordig jeg er interesseret i at hør om kortet kun parres med ca-modul og ikke godkendt box? |
Hej Jeg endte med at få en boks "Entertain Mini" med, som jeg ikke bruger. Kortet har jeg sat i min egen (dream)boks, som virker problemfrit, uden CA-modul. Altså, ingen parring, det kører bare. 
|
 |