|
canal digitals multiroom ? hvordan |
Besvar |
Forfatter | ||
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Februar-2013 kl. 20:59 |
|
sidder lidt og leger med tanken om at få canal digital og deres multiroom...
dog er der et par ting jeg ikke helt kan gennemskue.. det er kun de små bokse vi er interesseret i da deling osv mellem boksene er lige meget for os... men er vi ikke enige om at hver boks skal ha: - signal fra parabol via. egen LNB ?? - hver boks skal ha eget kort fra canal digital ? blev nemlig lidt forvirret da jeg skrev med en på deres chat
|
||
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hver boks får signal fra parabolen, med en LNB med flere udgange.
(de nye bokse kan bruge samme kabel fra en spc. SatCR LNB) Hver boks har sit Canal Digital kort. Lynge
Redigeret af Lytro - 05-Februar-2013 kl. 23:30 |
||
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
||
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak det regnede jeg næsten også med... de skal vel også begge ha et kort ? boksene behøver vel ikke komunikere imellem sig ?
|
||
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Boksene "taler" ikke sammen.
Lynge
|
||
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
||
iceman24
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak... af en eller anden grund fik jeg bare forståelsen af at hoved boksen sendte signal til de andre bokse man havde altid uanset om man brugte de features... osv.. efter jeg læste et par opslag om det på div. forums |
||
Lytro
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er kun EN "stor boks" og EN "lille boks" der kan kommunikere sammen, som det er i dag.
Kun gennem et lan kabel. Kun den lille boks, har også en terrestrisk tuner. Lynge
Redigeret af Lytro - 05-Februar-2013 kl. 23:50 |
||
|
||
iceman24
Funktioner
Tak(0)
|
|
forstår dog ikke helt den Canal Digital medarbejder jeg chattede med.. spurgte ind til om ekstra boks til vores sommerhus, hvor han så svarede jeg bare kunne tage en af vores multiroom bokse med ud til sommerhuset bare der var parabol oppe...
hvad er ideen i de sælger sommerhus abn. og så forslår jeg bare kan tage multiroom boks plus kort med der ned når vi skal bruge det... ved selvfølgelig ikke om det er fordi vi kun bruger det ca 3 mdr om året, han forslog det
|
||
Lytro
Funktioner
Tak(0)
|
|
ideen i de sælger sommerhus abn.
F.eks Du har Yousee der hjemme men vil se TV i sommerhuset om sommeren, så tegner du et sommerhus abb. Men hvis du har Canal Digital i forvejen, har du bare et multi abb. i sommerhuset. Lynge |
||
|
||
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når det er to af de små bokse, du vil have, så behøver de ikke netværk imellem sig, du kan vist for øvrigt ikke lave det, bare de har hver sit kabel fra parabolen, så kører det.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |