|
CanalDig og HD Mini - tyske kanaler |
Besvar |
Forfatter | |
HCarsten
Ny bruger Oprettet: 09-Juni-2013 Sted: Odder, DK Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-September-2014 kl. 11:34 |
Var i sommerhuset i går og prøvede febrilsk at få BÅDE danske og tyske kanaler på min Canal Digital HD mini boks. Jeg kunne godt søge alle kanaler - men jeg kunne ikke finde ud af at skifte mellem de danske kanaler i den lave ende af kanal-valget (kanal 1-500 ca.) og så de tyske som lå på kanal 2000 og opaf.
Hvordan kommer jeg fra det ene kanalsæt over i det andet ? burde man ikke bare kunne bladre opad og så skifter den selv LNB/satellit undervejs ?? eller er der et andet trick ??
|
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tryk på OK for at få kanallisten frem, og du kan nu bladre mellem de forskellige lister med højre og venstre piletast. Når du har søgt kanaler ind fra andre postitioner end 1W, så lægges disse kanaler til "Alle Kanaler" listen, samt opdeles også i egne radio og TV lister. Hvis du benytter HD Mini til 4 postitoner (0.8W, 4.9E, 13.0E og 19.2E), samt laver dine egen Favoritlister, kan du ende op med ret mange kanallister Alle TV Alle Radio 0.8 W TV 0.8 W Radio 4,9 E TV 4,9 E Radio 13,0 E TV 13,0 E Radio 19,2 E TV 19,2 E Radio FAV 1 FAV 2 FAV 3 FAV 4 FAV 5 FAV 6 FAV 7 FAV 8 I dine egne favoritlister kan du blande kanaler fra de forskellige positioner.
|
|
HCarsten
Ny bruger Oprettet: 09-Juni-2013 Sted: Odder, DK Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for svaret. Jeg prøvede febrilsk netop det, men jeg var inde i "tv guide" og ikke bare i kanal-listen. Jeg kunne BARE ikke finde det sted i "guide" hvor jeg skiftede mellem "astra" og "thor".
Lidt ærgerligt at sommerhuset er et godt stykke væk.. så kan jeg ikke få afprøvet det i en fart desværre :( |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |