|
Canon HF 200 |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |
Bridge
Super bruger Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Sendt: 14-Juni-2009 kl. 21:31 |
Japan foto har dette kamera til 6000 kr hvor der følger taske, 4gb sd kort ekstra batteri og HDMI kabel med. Jeg vil lige spørge dem som har købt kameraet i Elgiganten eller et andet sted (sikkert til ca 5.000 kr) om der også fulgte dette ekstra udstyr med ? |
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 07:35 |
Jeg fik et fra Elgiganten , til afhentning i Vejle pris 4999.00 kr, herfra ringede en sælger og tilbød mig gratis et SDHC kort på 4 GB når jrg afhentede kameraet, fin service synes jeg , på grund af medfølgende ikke fungerende software tilbageleverede jeg det igen, men har købt et andet i en netbutik og pinacle studio 12 som software. Japan fotos tilbud lyder rigtigt godt, synes jeg.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
larsstampe
Bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 07:53 |
De har samme tilbud i photocare = 5995 med tilbehør. set på http://www.photocare.dk/katalog/img/side13.pdf mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 08:58 |
Det skal lige siges at et 4 GB kort (husk klasse 4 eller højere) er fint for at teste kameraet ,i praksis vil et 16 GB kort være det normale .Det vil give ca 80 minutter på højeste settings.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
bims
Bruger Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 10:53 |
16 GB kort synes jeg også er en passende størrelse, svarer ca til hvad man får ud af et batt ri. Så der er en godt ting af have mindst 2-3 batt rier.
|
|
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
|
Teazer
Junior bruger Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 14:45 |
Elgiganten er desværre udsolgt, jeg går og venter på min. Jeg har også bestilt 2 x 16 gb klasse 6 SDHC fra UK.
Men hvilken taske vil i anbefale? Det skal jo ikke vælte rundt i tasken, samt gerne se cool ud også |
|
folp
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 14:55 |
Teazer , jeg følger med mangler også en taske ,så lige den der er med i de tilbud der nævnes, en fotohandler i Fredericia udstiller sættet i vinduet, men var ikke inde og spørge om den kunne købes i løsvægt , hvad er prisen i danske kr på de SDHC kort?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
larsstampe
Sendt: 16-Juni-2009 kl. 08:35 |
hej folp Photocare i fa. sælger hf200 uden tilbehør til 5400 kr, men jeg har lige hentet et i elgiganten i kolding til de 4995 uden tilbehør. Har kun lige brugt det i 10 min men det hele ser meget fint ud. mvh lars Redigeret af larsstampe - 16-Juni-2009 kl. 08:41 |
|
Mvh
Lars |
|
larsstampe
Sendt: 17-Juni-2009 kl. 08:05 |
Kort status til andre som overvejer denne hf200. Han kun prøvet lidt og endnu ikke med bedste opløsning da mit sd kort ikke var hurtigt nok(er bestildt). Men i den mellemeste opløsning xp+ er dens optagelser meget fine og jeg kan kun være tilfreds under normale lys forhold. DOg er jeg ikke imponeret af dens optagelser i mellem belyste rum, Det kan fint ses men optagelserne er noget mørkere end rummet er i virkeligheden. Kameraet er meget lækkert fysisk og han en meget fin menu og måde at betjene den på, faktisk syntes jeg det er høj klasse. Jeg overvejer dog stadig om jeg skulle købe hf11 til 5995 kr på nettet og aflevere dette tilbage(elgiganten 14 dg retur ret). Forskellen på disse 2 er at hf11 er lidt tungere 40 gram og den skulle være lidt bedre til at optage i underbelyste rum + 32 giga interne lager. Jeg har i vista instaleret vista codec pack som gør jeg kan afspilde filerne i medie player, der er dog en lille fejl i fremvisningen nør der er nogen som bevæger sig er det ligesom der kommer takker frem på omridset af det som bevæger sig ? . Men hvis jeg konverterer filern etil wmw eller avi med avs converter er de væk , jeg ville dog gerne kunne afspilde filer uden fejl fra originale film PS. det trækker også lidt tænder ud på ens pc at afspilde og konvertere disse typer filer. Skriver gerne mere hvis nogen er interesseret. Det skal siges jeg har haft et 4 år gammelt panasonic gs-180 som mit første kamera. Det skal lige nævnes at jeg er noget krævende når det gælder teknik, så mange vil være tilfreds med mindre end mine krav. Mvh lars Redigeret af larsstampe - 17-Juni-2009 kl. 08:11 |
|
Mvh
Lars |
|
Teazer
Sendt: 17-Juni-2009 kl. 10:57 |
Tror det var 230 kr stk. Se her |
|
Teazer
Sendt: 17-Juni-2009 kl. 11:06 |
Jeg skal hente min i Elgiganten i dag, og jeg glæder mig helt vildt. Hvis nogle har fundet den perfekte taske, så skriv lige på forumet her, gerne med link. Det er vi sikkert nogle stykker som godt kunne bruge den info.
|
|
Cybersprite
Bruger Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Sendt: 17-Juni-2009 kl. 11:33 |
Jeg har selv købt en taske i en fotobutik, som hedder click. Jeg skulle se tasken fysisk før jeg besluttede mig, så jeg ikke blev skuffet. Valget endte på en 'Lowepro Edit100' - fordi kameraet passer perfekt i tasken, samt de ekstralommer, som er ret nyttige (til 2 ekstrabatterier, SD-kort, den lille gorilla-pod samt fjernbetjening). Tasken gav jeg 230 kr for mener jeg, (kan sikkert findes billigere på nettet). Tasken virker meget godt isoleret. I øvrigt kan denne side anbefales til de af jer, som skal have filtre af diverse art (op til 1/3 af prisen normalt): fotofilter Redigeret af Cybersprite - 17-Juni-2009 kl. 12:13 |
|
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |